Hørte hjertelyden <3

**Bella**

Elsker forumet
I kveld fant jeg den herlige hjertelyden med doppleren min!! 10+2 uker på vei. Ingen tvil. 140 slag i min. Fantastisk deilig følelse!!! Overrasket over at den var kommet et godt stykke opp av bekkenet. Ca 4 cm over skambeinet! :)

**Bella** skrev:
I kveld fant jeg den herlige hjertelyden med doppleren min!! 10+2 uker på vei. Ingen tvil. 140 slag i min. Fantastisk deilig følelse!!! Overrasket over at den var kommet et godt stykke opp av bekkenet. Ca 4 cm over skambeinet! :)

JA jeg og finner min høyt oppe... men fant ut at det varierer litt, ene kvelden fant jeg den kanskje 2 cm under navelen og noen dager etterpå fant jeg den litt over skambeinet...Så varierer veldig på hvor jeg finner den :) Men jeg finner den ;)

Enten så er jeg for feit, ellers så gjør jeg det feil.

For jeg klarer ikke å finne den ennå :(

Men det kommer jo en dag hvor jeg gjør det å :)

Så kjekt!:) Gleder meg til jeg også kan høre den. Regner med det er for tidlig nå;)

Det er veldig tidlig å finne den i uke 10. De to andre gangene fant jeg den ikke før uke 12. Og jeg er slank. Gått ned mange kg. Har gått opp litt igjen nå, men veier knappe 52 kg. Og blæra var full når jeg sjekket, det kan ha innvirkning! :)

Jeg er 10 uker og legen kunne ikke finne den i dag. Han sa det var veldig normalt:) skal få komme tilbake om 1 1/2 uke kun for å sjekke hjertelyden da:)

Ja, regner med at det er tidlig ..

Troooor jeg hørte den i uke 12-13 første gang sist. litt usikker

Men skal uansett til legen den 7, da er jeg 14 uker, så da får jeg håpe at han finner den :)

Back
Topp