Hørte hjertelyden!!! <3

LinnSukkerspinn

Glad i forumet
Min kjære og jeg gikk til anskaffelse av doppler på Teknikkmagasinet i dag.. Rimlige doppler og jeg var sikker på at vi ikke ville høre noe ennå, men joda. Vi fant hjertelyden.
Ca 160 slag i minuttet og litt høyere oppe enn jeg trodde jeg ville finne lyden.. har jo allerede fått litt mage.. kanskje jeg er lenger på vei? Trodde jeg var ca 9 fullgåtte uker nå....

Fantastisk nydelig hjertelyd! <3

Når man hører hjertet er kanskje sjansen for spontan abort osv mindre også? :)

Så koselig for dere! Gratulerer med så fin lyd :)

Så morro!! :D

Er det denne som heter Caremaxx Doptone? Har vurdert å kjøpe en selv.. Eller er det en annen en på teknikmagasinet også som jeg ikke har funnet?

Verdens fineste lyd <3
Jeg kjøpte min Angelsounds doppler i uke 11, men kunne sikkert ha hørt hjertelyden tidligere. Fikk den dagen etter jeg bestilte på nett rett i postkassen, veldig greit :-) Mange som tror at doppler er veldig dyrt, men under 400 kroner er en billig investering for noe som gir enormt mye beroligelse og glede.

Også kjøper dere kontaktgele på apoteket?? Står hjertefrekvensen på doppleren også, eller må man regne seg fram til dette?

Den heter Caremaxx Doptone ja og er å finne på Teknikkmagasinet. Følger med en liiiiiten tube med kontaktgele :) skal bestille mer/ kjøpe på apotek.

Fantastisk lyd. ca 160 slag i minuttet. Rørende..
Men er det ikke tidlig høre i uke 9 og at det er ganske langt oppe over skambeinet? :)

Så koselig :) Har såvidt prøvd å lett selv men hadde kun vanlig krem så fikk så vondt av de ulydene som kom. Har du barn fra før? Jeg er andregangs og livmoren min er kommet opp over skambeinet (når jeg ligger). Jeg er 8+5, og har kjent livmoren siden uke 7+1 ca

lillespire2013 skrev:
Den heter Caremaxx Doptone ja og er å finne på Teknikkmagasinet. Følger med en liiiiiten tube med kontaktgele :) skal bestille mer/ kjøpe på apotek.

Fantastisk lyd. ca 160 slag i minuttet. Rørende..
Men er det ikke tidlig høre i uke 9 og at det er ganske langt oppe over skambeinet? :)

Vakkert :D Da skal jeg kjøpe denne.. Meg og samboer har blitt enige om at vi skal reise å kjøpe etter at vi har vært på tidlig ul 23.okt, som en liten "feiring" på at alt står bra til inni magen :D Da er vi 12+4 og over den usikreste perioden.. ikke lenge igjen nå :D

Hei, mannen min abonerer på det bladet, men i hvilket nr av tekniske blad fant dre dopleren? Har så lyst å kjøpe:)

Hvis du går inn på http://www.teknikmagasinet.no -> Kroppspleie&Trening -> Personlig pleie så ligger den der :) Vet ikke om den er i noe magasin,men kan bestilles enkelt på nett :))

Sant nok, det er en "kopi". men så lenge den er CE merket og lovlig i Norge er det ikke farlig/ skummelt.
Men man skal ikke bruke mye av det fordi lydbølgene er litt støyende / stressende for spiren. Fantastisk å høre lyd i alle fall!

Mannen her jobber som lege og er ikke skeptisk til moderat bruk :)

Back
Topp