hørte hjerte lyden for første gang NÅ!!

L24

Glad i forumet
Da var det endelig min tur til å få høre nurket hi hi morsoomt. Og så fort som det banket. Jeg var jo ganske nervøs for at det ikke var noe der siden vi ikke hørte noe for en uke siden. Men i dag hørte vi det med en gang. Er bare så kjempe glad jeg nå.
God morgen alle sammen!!

Er det ikke fantastisk! Jeg begynte å gråte første gangen, jeg syntes det var så vakkert!

[:D] gratulerer! Ja det er utrolig morsom å høre den lyden! Hørt den noen ganger nå, jeg, men det er like kjekt hver gang! Siste gang hos legen hørtes det nesten ut som han løp gjennom en tom gang med tresko på! [8D] du får et helt annet "virkelighetsforhold" til bebisen når du får høre lyden. Og gled deg til ultralyd! Det er vel noe av det mest fantastiske du kan oppleve. Trodde jeg var forbered, men det var nesten litt skremmende å se bebisen der inne, så full av liv og bevegelser, og jeg hadde ikke kjent noen ting!!!! Men det tok vel bare 1 uke eller 2 etter UL så kjente jeg de første bevegelsene.

Var på UL 5 uker senere også, for å få tatt bilde - han ville ikke det første gangen... Han syntes ikke noe om å bli fotografert.... [;)] og det var enda mer fantastisk! Han hadde jo vokst en del på 5 uker. Og da kjente jeg bevegelsene samtidig som jeg så dem på skjermen. Kunne vært enda et par turer på UL jeg.... [&o]

Lykke til!

Grattis![:D]
Det er så utrolig stort å få høre hjertelyden. Jeg fikk heller ikke hørt den på første kontroll så jeg skjønner gleden din kjempe godt.

Har hørt den mange ganger, men det blir aldri nok. Lurer på om jeg skal prøve å ta den opp på telefonen neste gang slik at jeg kan høre den hele tiden. (snakk om å leve inni sin egen liten bobble)[:D]Var også helt utrolig på ul, gled deg. Det er så flott.

Klem

første gangen jeg fikk høre hjertelyden gikk det så inn på meg at jeg stompa røyken tvert...
[:)]

Hei. hei[:)] Nå har også jeg fått oppleve hjertelyden og er helt enig... er en UTROLIG DEILIG, LETTENE FØLELSE. Har vært litt engstelig i det sist med tanker som .... hva om det ikke er no liv... har skremt meg selv opp med å lese skrekkhistorier. hehe. det var så deilig å høre det lille nurket. Var ganske heldig jordmora traff med en gang. Jeg feiret med å kjøpe baby klær. syntes vi fortjente å shoppe litt.[:D]

Skal på ultralyd den 5.oktober og gleder meg som en unge. JIPPI[:D][:D][:D]

Back
Topp