Hørte hjerte hos jordmor \o/ <3

Konnichiwa

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
Var på første time på helsestasjonen i dag, fikk en hel time med verdens hyggeligste jordmor :) Jeg er 13 uker i morgen, så hun sa vi kunne prøve å høre på fosterlyden for å se om vi kunne høre hjertet men ville ikke love noe, sa at for mange var der for tidlig.

Stor var derfor gleden da jeg tydelig hørte hjertet slå :) 150 slag i minuttet. Ble så rørt at tårene rant :') Hormonell ja :-P

:D

sendt fra mobilen via BV-appen

Å så godt å få høre ❤ Gleder meg til min tur! :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Gleder meg så til mandag da er det min tur :D

Så herlig :)

Jeg skal på tirsdag.. Håper det går å høre noe da.

Skjønner godt du ble litt emosjonell da :) tenk å høre den vakker lille skapningene hjerte slå ❤️

Desember 2014

Bruker App

åååh :)

Det hørtes ut som en bra dag :D
Hvordan er formen din? Fortsatt stigende håper jeg? :)

åååh :)

Det hørtes ut som en bra dag :D
Hvordan er formen din? Fortsatt stigende håper jeg? :)

Thanks for asking :D dere er så gode! Er sykemeldt ut uka med bihulebetennelse, og fikk målt blodtrykket til 85/60 i dag, så det forklarer hvorfor jeg er så slapp for tida ;) Men kvalmen er mye bedre for min del :) Håper også dere andre er mindre kvalme nå!

Tar på å være gravid, hehe, men jammen er det moro også :)

Thanks for asking :D dere er så gode! Er sykemeldt ut uka med bihulebetennelse, og fikk målt blodtrykket til 85/60 i dag, så det forklarer hvorfor jeg er så slapp for tida ;) Men kvalmen er mye bedre for min del :) Håper også dere andre er mindre kvalme nå!

Tar på å være gravid, hehe, men jammen er det moro også :)

Her tror jeg at jeg kan ta sjansen på å si at formen er tilbake til normalen.
Har hatt energi to dager på rad, spist tilnærmet normalt, men har fått no bekkenkrøll og hodepine istenden.. :p

God bedring med både blodtrykk og bihulebetennelse :)

Her tror jeg at jeg kan ta sjansen på å si at formen er tilbake til normalen.
Har hatt energi to dager på rad, spist tilnærmet normalt, men har fått no bekkenkrøll og hodepine istenden.. :p

God bedring med både blodtrykk og bihulebetennelse :)

Takk :) godt å høre formen din er bedre, men bekkenkrøll og hodepine høres ikke bra ut det heller ;) Så god bedring til deg også! :)

Back
Topp