Hørte en horribel historie i går..

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Horribel som i "det går bare ikke AN" horribelt..
Er begynt en ny lege her nede, og hun skulle sette inn en spiral på en pasient.. Så satte hun den inn i endetarmen..! [&:][8|]
Men jeg KAN ikke forstå at det er mulig jeg.. Å ta så feil.. [8|]

Men jeg skal innrømme jeg lo så jeg datt av stolen når venninna mi fortalte det.. [:D]
Men stakkar dame da.. Som fikk en spiral inn der da.. *grøss*

Oh shit[&:]
(bokstavlig talt[8D] )

Det skal da ikke være mulig å ta så feil.... t.o.m jeg hadde klart å finne riktig hull[8D]

SAY WHAT???? 

Jeg mener - det er jo virkelig gæli nok å putte den inn i feil hull, men hva gjorde at hun bestemte seg for at den var plassert riktig inni der??

Lurer på hvor hun har utdanna seg jeg.. [8|]
Men det blei jo oppdaga rimelig kjapt da.. Så da måtte det komme en annen lege å hjelpe henne å få den ut igjen.. [&o] Fy flate..

Å neeeeei. Enda ein grunn til at eg ikkje tørr å sette inn spiral. Spiralen har venta på meg på apoteket i evigheitar no, og eg har allerede avlyst ein legetime for å få satt den inn. Trur ikkje eg klarar det, rett og slett [&:]

Er det mulig???? En trenger jo liksom ikke akkuat å være utdannet for å vite forskjell å¨framme og bak..

Jeg tror jeg hadde saksøkt legen om h*n hadde satt en spiral i rumpa på meg!

som pasient hadde jeg protestert veldig om legen var begynt å sette speculum i rompa mi. for først festes det (hos legen min altså) og så finner hun livmorhalsen, åpner den og setter inn spiralen. Så hvordan legen der har trodd at det var en livmorhals i rompa skjønner jeg ikke!

Nei, jeg klarer ikke å tro på det jeg altså.. Det er ikke muuulig å ikke merke at legen ikke holder på på rett plass før han skal sette den inn..! Og en lege skal da kunne se forskjell på bak og framme selv om man alle er ulike osv osv.. Nei, dette MÅ være en vandrehistorie altså.. Hehe.. Det er bare det at de snakker om EN spesiell lege.. Hehe.. Stakkar..

Hæ?????[:'(]
Kan ikke si at dama var særlig observant heller da![8D][:D]

Høres vel litt ut som den berømmelige fjæra som blir til 100 høns det der ja[8D] Om det virkelig er sant så: AU[&:]

Back
Topp