Hørte babyens hjerteslag i dag!!

Homers wife

Flørter med forumet
Nydelig taktfast rytme, 139 slag i minuttet! Det er fantastisk å høre at det er liv der inne! Symfysemålet var også normalt. 16 uker i dag.. Neste høydepunkt er ultralyd 20/12. Smil fra BigBee[:)]
 
gratulerer![:D]
i have been at the doctor yesterday.and the heartbeat was 144 per min.[:D]
i agree its fantastic to hear it..i was ready to die from happiness. i m 15 weeks[:)]
 
Så gøy[:)] Sist jeg hørte hjerteslagene til den lille var den på 146... Kjempegøy å høre at han har det bra der inne..
LYKKE til på ultralyd da[:D]
 
ORIGINAL: BigBee

Nydelig taktfast rytme, 139 slag i minuttet! Det er fantastisk å høre at det er liv der inne! Symfysemålet var også normalt. 16 uker i dag.. Neste høydepunkt er ultralyd 20/12. Smil fra BigBee[:)]

Var du hos lege eller jordmor, og var det første gangen du fikk høre hjerteslagene? Ser vi er omtrent like langt på vei, og jeg har ikke fått kontrollert hjerteslag eller SF mål enda (en venninne jeg snakka med idag syntes det var rart...) Skal til legen på mandag da...[8|]
 
gratulerer,ja det er like fantastisk hver gang,skal til jordmoren imorgen igjen jeg da... Da får jeg hør igjen:)
 
Kjekt å høre. Synes selv svangerskapet ble mer virkelig når jeg fikk høre hjertelyden. Lykke til videre. klem
 
Jeg og! Var hos jordmor for første gang i dag (12 uker) og fikk høre hjerteslagene til babyen vår. Et stort øyeblikk! [:)] Nå er det mye mer virkelig at det er et liv der inne!
 
Heldiggrisen [:)]
 
Har hørt hjerteslag et par ganger jeg også n¨å, og det er så utrolig deilig å få høre.... Blir liksom varm på innsiden da ja..Selv om jeg kjenner bevegelser og sånn så er det liksom ENDA en bekreftelse på at det er liv inni der[:D] Men hvor mange i minuttet og sånn...hmmm....har ikke peil....kanskje de finner ut av det neste gang og i kontrollene fremover.
 
Back
Topp