Hørt på makan!!

ORIGINAL: Sh_mamma

ORIGINAL: kiara07

Skjønner akkurat hva dere snakker om jeg..i går fikk vi besøk av familien til samboeren..og tanta hans kan være litt frekk, så jeg veddet meg samboeren, at ho kom til å komentere kroppen min med engang..jeg har gått 4-5kg..
Og det første ho sa når ho steg ut av bilen, var å så tjukk du har blitt..og da svarte jeg tilbake, at nå leda jeg 1-0, for jeg har vedda med samboeren, at du kom til å si noe sånt..
da skulle dere sett tryne hennes, ho ble rimelig paff, så ikke noe mere da nei..thihi..gossa meg litt der ja..

Hahahaha!!! til pass for henne! diggger deg!!

Hehe..så skal bli spennende å se om ho tør å si noe neste gang..

Av samboer til pappa har jeg blitt kalt både blubbete og tjukka og at det ser ut som jeg har svelget en fotball..[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
Akkurat som om jeg skulle sagt, Hallo stygga, hver gang jeg så ho..!!
(Hun har ved en annen anleding også kalt meg fgor fjortiss pga et kviseutbrudd jeg hadde i forbindelse med stress for noen år tilbake.. )

Nei, det er rart at man skal bli offentlig eie og at alle føler de kan si hva som helst til deg. Vi er glade for barna som kommer, men jaggu ikke glad for kiloene eller magen. iallefall ikke jeg.. Skal jaggu bli godt å snart bli "privat eiendom" igjen åsså..

Jeg har faktisk blitt spurt hver gang når noen har kjent på magen min! (om de får lov å kjenne) Det er ikke verst!![;)]

Jeg vet selv at jeg er stor, og kommer som regel folk i forkjøpet med å si noe om at "ja vi vokser til vi og større skal vi bli!" Har heldigvis ikke opplevd å få stygge/sleivete kommentarer enda, men mer "oj, dere har vokst ja " uten at de er spydige når de sier det. Men, er mange som virkelig ikke tenker seg om før de åpner kjeften der ute, så får vel høre det snart av rette vedkommende !

">

hehe.. ja, får masse sånne kommentarer heile tida eg.. dei fleste trur eg snart skal føde, og når eg seie kor lenge det er igjen, så lura dei på om eg venta tvillingar.... [&:]

Må bare fortelle at tidligere idag var vi ute å gikk tur og møtte på ei som søsteren min kjenner. Hun gikk sammen med søsteren sin igjen. som også hadde en liten baby på 1 uke.....
Og jeg ble så glad, for hun spurte ikke om jeg snart skulle føde, men hun sa isteden, Du skal vel ikke ha helt ennå du? og det må jeg si at jeg ble faktisk glad for...[:D][:D][:D]

Back
Topp