Hørt hjertelyden idag:-) Det er jo bare helt fantastisk!

verdensbestejente09

Blir kjent med forumet
Var til svangerskapskontroll idag, og fikk høre hjertelyden♥ Blir jo bare så glad av sånt:-) Må jo og le litt, for det jeg trodde var bevegelser fra babyen, sier legen er tarmene som beveger seg...hehe. Har sittet i 2 uker og koset meg med bevegelser i magen, og så er det tarmene! hahahaha. Ja ja lærer så lenge man lever;-)  Jeg er 16 uker på vei, men etter symfysen så er jeg 18? Så det blir spennende på UL neste uke hva ny termin blir. Gleder meg noe helt enormt til å vite kjønnet. Er kjekk tid dette her jenter?

Åår, jeg kjenner jeg blir litt irritert! hehe.. hvordan kan legen påstå at tarmene lager bevegelse!? De er jo ikke levende i den forstand! Jeg tror (etter mitt tredje svangerskap) at det er babyen du kjenner! hihi! 

Men guuu, godt med hjertelyden! :D :D Blir jo såå kjekt å dra på ul snart! :D

Da hører jeg mye heller på deg:-)))  Kjenner bevegelse hver dag, så det er noen veldig aktive tarmer jeg har i tilfelle...haha. Men hun sa det før hun kjente hvor stor magen var, og mente jeg var lengre på vei enn jeg tror...

Jeg kjenner også liv hver dag og vi hørte i dag at reka beveget på seg når hun sjekket hjertelyden. :-) Nesten så jeg måtte felle en tåre! :-)

Helt enig. Hjertelyden er fantastisk! :)

Back
Topp