Hørt fra

desembermor

Glad i forumet
Maur Asto ??? Skikkelig bekymret for henne.....

Vil gjerne ha en oppdatering på hvordan det går med henne og Milli.

slutter meg til denne.. kanskje hun bare er uten internett? eller er noe galt?.. hun hørte jo hjertelyd dagen før UL så skulle jo tro at alt var ok da!!? Krysser fingre for at det er det ;)
og hva med Jannicke T.? noen tilbakemldinger om henne??

Den 30?
Hmmm, pussig.. Da burde hun jo vite at vi er skikkelig bekymret for henne?
Håper iallefall alt er bra og at vi hører fra henne snart :)

Den 30?
Hmmm, puDen 30?
Hmmm, pussig.. Da burde hun jo vite at vi er skikkelig bekymret for henne?
Håper iallefall alt er bra og at vi hører fra henne snart :)

Signerer denne...

jeg sendte en pm til henne for et par uker siden,men har ikke fått noe svar enda...
håper alt er bra!

På ultralyden oppdaget de en misdannelse som ikke er forenlig med liv utenfor livmoren og svangerskapet måtte avsluttes. Lille Milli ble født lørdag 29. juli, var 19 cm og 139 gram. Vi ville ikke vite kjønnet. Misdannelsen er uvanlig og treffer helt tilfeldig - ingenting vi kunne gjort noe for eller til... Jeg har sett og holdt Milli og i går ble babyen vår begravet. Det er en tung tid...

Lykke til og nyt desembermagene deres. Skulle så inderlig gjerne fremdeles hørt til her inne...

å herregud så grusomt maur.. jeg er så forferdelig lei meg for deres skyld.. har tenkt så mye på deg.. føler med deg og mitt hjerte blør for deg og dine..
[:(][:(][:(]

[:(][:(] Åhhh!! Føler sånn med deg/dere.. Må være grusomt å få en sånn beskjed.. Godt at dere fikk ta ordentlig farvel da. Ikke ord som kan hjelpe i en sånn stund.. ta godt vare på hverandre i denne tiden, neste gang er alt bra skal du se!! Lykke til videre fru Maur.

Trøsteklem fra Jomfruen 79.

Jeg er så lei meg på deres vegne, ta vare på hverandre i denne tunge tiden...mange trøsteklemmer

ORIGINAL: Jomfruen79

[:(][:(] Åhhh!! Føler sånn med deg/dere.. Må være grusomt å få en sånn beskjed.. Godt at dere fikk ta ordentlig farvel da. Ikke ord som kan hjelpe i en sånn stund.. ta godt vare på hverandre i denne tiden, neste gang er alt bra skal du se!! Lykke til videre fru Maur.

Trøsteklem

signerer

Å nei! så forferdelig...må være så vondt å oppleve dette[:(]
Ta godt vare på hverandre nå.klem.

Uff så forferdelig trist. Sitter med tårer i øynene jeg nå. Er lei meg på deres vegne. Mange trøste klemmer fra meg.. 

Uff, å her sitter vi og "maser"...

Vanskelig å finne noen gode trøstende ord, men mange varme tanker sendes til dere!!! 

Å Maur.. er så utroli trist på deres vegne.. Dere må ta godt vare på hverandre i tiden framover!! Ingen ord kan trøste nå, men vil prøve like vel.. tenker masse på deg, og håper at dere tenker framover og kanskje om itje så lenge prøver på nytt.. huff.. dette var triste nyheter altså..

Sender deg og dine en gooo trøsteklem!!

Sitter her med tårer i øynene nå jeg, så grusomt. Beklager at jeg har sendt deg meldinger og "mast", men har vært så bekymret for deg. Finner ikke ord i en sånn grusom tid. Tenker masse på deg og det grusome du har vært igjennom.

Masse trøsteklemmer

Back
Topp