Hørselstest

Mine3+2

Forumet er livet
jentene i juni13
It's gonna be May 2019
Snøkrystallene2021❄️
Noen av dere som har vært hos audiolog med barna å fått beskjed at de ikke får noe utslag på testen??
Var med lillegutten på 22 mnd hos audiolog pga språket, han har ikke så mange ord han sier.

Men hun sa at hun ikke fikk noe utslag på testen, jeg så at det sto at det var blocked. Etter dette gikk hun ut for å snakke med øre-nese-hals legen vi nettopp hadde vært Hos, de fant ut at vi må tilbake.
Men det var også alt de sa!
Så selvfølgelig så freaker jo jeg ut!
Er det noen som har vært i samme situasjon og har litt info til meg?

Jepp, det har vi..
Fikk ny time i posten etter hvert med mer omfattende testing.
Hadde vann i øret.
Vi var heldige og det løste seg selv, men ofte må det opereres, enkel rutine operasjon.

Uansett, den første testen sier egentlig om man skal gå videre eller ikke, et barn kan godt feile på den uten at det er noe alvorlig galt.

Masse lykke til videre

Jepp, det har vi..
Fikk ny time i posten etter hvert med mer omfattende testing.
Hadde vann i øret.
Vi var heldige og det løste seg selv, men ofte må det opereres, enkel rutine operasjon.

Uansett, den første testen sier egentlig om man skal gå videre eller ikke, et barn kan godt feile på den uten at det er noe alvorlig galt.

Masse lykke til videre
Takk for svar. Håper jo det ikke er noe, men regner med at det er et eller annet. Han har jo fått alt sammen, astma, eksem og allergi.
Håper brevet kommer fort i posten, men regner med at det tar lang tid før ny time da sykehuset skal flytte til et helt nytt sykehus.

Jepp med eldste. Var mye væske i øret, men det forsvant av seg selv da. Fikk ny time en stund etter. Tror det var ca 2 måneder etter og da fikk de målt det de trengte.

Min gutt er 20 mnd lite nesten ingen ord. Har mål hørsel 2 ganger . H øre er det vætske. fick nu time om 3 mnd ihop om att det skall fixa seg selv. Eller blir det operasjon .

Takk for svar alle! Da er det nok bare å vente på time å se hva de sier. Blir en eviglang ventetid...

Kanskje du kan ringe å si at du kan komme på kort varsel om de får en avbestilling? Det pleier jeg å gjøre. Da kommer vi som regel inn mye mye før..
Nå er det ikke vits å prøve å få time tidligere. De har bygget nytt sykehus, som skal stå ferdig og være flyttet inn i i begynnelsen av januar. Så det er nok kaos der.

Back
Topp