Hørselstest

jc

Gift med forumet
Alle tar jo sånn hørselstest på barsel før de drar hjem. Har det gått fint med deres små?

Vi prøvde mange ganger, flere dager, men det ene øret ville ikke!! Litt respons var det, men ikke nok til at det ble godkjent.
Så vi var tilbake etter ei uke for å prøve på nytt, men de klarte heller ikke den gangen:confused:
Så de skulle sende henvisning til høresentralen, skulle få time etter 3 uker. Klarer nesten ikke vente så lenge!! Spent på om skjønningen har et dårlig øre...
Men de på barsel sa at mest sannsynlig var alt iorden, kunne være fostervann. Håper det!!

Her var alt bra. Håper det kun er fostervann som trøbler i øret til lillemann. Skjønner at det er lenge å vente på ny kontroll. Krysser alt jeg har for at alt er greit:-)

Det sleit vi med på minien vår også, men etterhvert så fikk vi det heldigvis godkjent. Så er nok det at det er fostervannet som gjør at det ikke blir godkjent :)

Godkjent på første forsøk:-) heldigvis.

Det kan jo være ørevoks også hvis det ikke er fostervann. Var mye ørevoks på min første.

Fikk brev i dag, med time 22.mars!!!!
Syns det var litt vel lenge å vente:confused:

Me hadde også problem med dette. Me var på sjukehuset i ei veke, og prøvde på dette kvar dag uten respons på begge øyrer. Men fekk det til dagen før me reiste heim!

Vi har vært på ønh i går,han lille er så forkjølet , så det var derfor de ikke karte det. Fått ny time i slutten av februar. Er ikke så bekymret foreløpig.

Bare vært borti at man har måttet forsøke senere pga fostervann i øret (mest sannsynlig).
Lykke til :)

Her fekk med det heller ikkje til, ikkje på nokon av øyrene, det var respons, men han ville ikkje ligga i ro. Dei virka ikkje bekymra, men det var jo seriøst lenge å venta på time, får jo ikkje før til sommaren me da....

Jeg har egentlig lyst å ringe å høre om vi kan prøve en gang til på barsel:rolleyes: er jo ufattelig tålmodig...:p

Skader jo ikke å høre;-) verste svaret er nei;-)

Back
Topp