Vi kjøpte en whirlpool vaskemaskin i fjor sommer, og etter 3 uker, knakk 2 av de plastikk greiene som er inni trommelen som vannet spruter ut av... Fikk en mann til å fikse det, og han la igjen 2 ekstra sånne plastikkgreier.
De måtte jeg bruke forrige uke, og på fredagen knakk de jammen igjen..
Fikk en vaskemaskinmann hit i går, og han sa at det skjer om man vasker sko i vaskemaskina, men det har jeg aldri gjort. Vasker kun klær...
Så så han vaskemiddelet mitt..
jeg kjøpte 4 sånne SVÆÆÆRE esker med vaskepulver i Tyskland, noe som er det samme som blenda.. Blei jeg fortalt..
Han sa at jeg bare måtte hive det vaskepulveret, og at det kan være grunnen til at de plastikkgreiene knakk..
HÆ??? Vaskepulveret kan knekke de greiene? De er tjukke og skal tåle MYE!
Han sa jeg måtte bruke omo, så jeg kjøpte det i går..
men fryktelig kjedelig å måtte hive 2 uåpna esker med vaskepulver da..
Ringte mamma, og ho sa det var noe av det dummeste ho hadde hørt..
Hva tror dere? Hadde dere hivd alt vaskepulveret, og hørt på mannen, eller er han helt på bærtur?
De måtte jeg bruke forrige uke, og på fredagen knakk de jammen igjen..
Fikk en vaskemaskinmann hit i går, og han sa at det skjer om man vasker sko i vaskemaskina, men det har jeg aldri gjort. Vasker kun klær...
Så så han vaskemiddelet mitt..
jeg kjøpte 4 sånne SVÆÆÆRE esker med vaskepulver i Tyskland, noe som er det samme som blenda.. Blei jeg fortalt..
Han sa at jeg bare måtte hive det vaskepulveret, og at det kan være grunnen til at de plastikkgreiene knakk..
HÆ??? Vaskepulveret kan knekke de greiene? De er tjukke og skal tåle MYE!
Han sa jeg måtte bruke omo, så jeg kjøpte det i går..
men fryktelig kjedelig å måtte hive 2 uåpna esker med vaskepulver da..
Ringte mamma, og ho sa det var noe av det dummeste ho hadde hørt..
Hva tror dere? Hadde dere hivd alt vaskepulveret, og hørt på mannen, eller er han helt på bærtur?