Høres dette ut som bekkenløsning?

Thesso_88

Forelsket i forumet
Au jeg har så sinnsykt vondt i bekkenet=(

Symptomer på når det er vondt:
Når jeg har gjort en aktivitet (for eks støvsuging) og jeg sitter litt og skal bevege meg igjen så gjør det vondt og nesten som jeg halter fremover.

Så er det vondt å løfte begge hoftene når jeg skal tre føtterne inni buksen. Da skjærer jeg grimaser.

Generelt vondt når jeg bøyer hoftene inntil meg.

Og når jeg går må jeg bøye ut ene foten for så å ta den inn igjen...Går som en gås egentlig. Veldig haltende..

Og det er vondt å ligge på rygg eller i bøyde stillinger. Det går an å ligge på siden...

Er dette bekkenløsning? Er kun konsentrert fra hofter og op og rundt korsryggen. Aldri hatt dette før.

Det kan hende at det er bekkenløsning. Du skal ikke støvsuge eller vaske gulv da blir det bare verre... Du må holde beina samlet og ikke bråe bevegelser for bein og hofter...  Jeg fikk beskjed om det fra jordmor i går.. Også er det lurt å få rekvisisjon fra legen til fysio allerede nå, for det kan være lang ventetid :(
Jeg hadde bekkeløsning da jeg gikk gravid med datteren min og det ble bare verre og verre :(

Skal til legen imorgen. Så får høre hva han sier av undersøkelser han gjør. Skulle henge opp noen gardiner istad, angrer...Men kan ikke bare sitte og ikke gjøre noenting. Er sykemeldt fra før av andre årsaker og mannen er i arbeid. Så har ikke litt samvittighet til å ikke gjøre noe=( Da føler jeg meg ubrukelig. Så tyner meg heller gjennom smertene..

Så er ikke synd i meg,men vil gjerne ha det bekreftet om det er det eller ikke, visst det ikke er det så kan jeg jo gjøre husarbeid=) Vi får se imorgen!!

Back
Topp