Hører visst til her inne jeg :)

4+1=5

Flørter med forumet
Hei alle sammen..

sniker meg inn her til dere, den positive testen kom som ett sjokk på oss, siden jeg har gått på p piller i mangen år.. men ser fram til å bli bedre kjent med dere jenter :)

Gratulerer så mye med positiv test:) Gikk du på p-pillen når du ble gravid? Veldig koselig at vi blir flere!!!

tusen takk :) ja jeg gikk på pillen når jeg ble gravid. så ikke helt etter planen men like godt mottatt  for det ;) håper vi alle får ett flott svangerskap :)

PS. hvor plasserer jeg ticker nr 2 og hvilke adresse eller hva det nå heter skal jeg kopiere?

Gratulerer med spiren:-D

GRATULERER

4+1=5 skrev:
tusen takk :) ja jeg gikk på pillen når jeg ble gravid. så ikke helt etter planen men like godt mottatt  for det ;) håper vi alle får ett flott svangerskap :)

PS. hvor plasserer jeg ticker nr 2 og hvilke adresse eller hva det nå heter skal jeg kopiere?

Gratulerer sååå mye med spiren, selv har jeg også et pille barn på snart 2 år :P

Ang tickern, så pleier jeg å ta fra lilypie, å da tar jeg den html url koden, som er for forum osv.
Åsså legge jeg den under den koden jeg har på den andre tickern, men lag et lite mellomrom, så du ikke får dem heeelt oppå hverandre ;)

Vet ikke om du forsto noe av det jeg, er ganske grønn på forklaringer :P

Back
Topp