hører vel til her jeg

kanikketrodet

Flørter med forumet
Heisann, hørte plutselig til her jeg [:D] Ikke helt sikker på termin, for jeg aner ikke syklus, men er rundt 1 januar.
Men, jeg har egentlig et annet nick her på BV, men synes det er så fryktelig vanskelig å avsløre meg enda. Er livredd for å miste, hadde lyst til å vente med å melde meg inn her til jeg eventuelt dro på tidlig ul. Men så ser jeg så koselige jenter som er her, så har jeg så lyst til å delta jeg også, bli kjent med jentene som jeg (for alt jeg ønsker i verden) får dele 9 herlige måneder med, og masse spennende tid etter det også.

Synes ikke dere det er litt vanskelig å være så trygg enda, og kunne tenke 100% på fremtiden ?

syns det er litt vanskelig ja - har selv en sa bak meg i oktober så tenker en del på det!

men prøver å bare glede meg over at spiren sitter - at vi faktisk kan bli gravide på egenhånd[:)][:)]

Velkommen hit forresten!![:D]

Ja, det er jo sant som du sier, bedre å tenke positivt. Men skulle så gjerne at en ul for tryggheten, bare for å se at hjertet slår, da hadde jeg vært så tryggere. Skulle i gang med IVF/ICSI så er jo sååååå glad for at vi klarte dette selv.....

Ja, vi er uendelig heldige, så tuuuusen takk [:D]

Så hyggelig!!! [:D] Gratulerer, og velkommen!! [:D][:D][:D]

Sier velkommen jeg, og gratulerer så mye[:D]

Tenker veldig mye på om det går bra eller ikke selv.. Hører jo så mange skrekkopplevelser, men de skjer jo som regel med søstra til venninna til naboen til postbudet!

Tar imot alle symptomer med åpne armer, og gleder meg over de[:)]
Så lenge jeg ikke begynner å blø/får skikkelig vondt, så prøver jeg å legge bekymrende tanker bak meg[:)]

Takk begge 2, og ja Frøken S, du har en positiv holdning som jeg absolutt skulle ønske jeg klarte å ta. Men jeg har ikke tegn. Skal sies at jeg hadde heller ikke det med mitt første barn. Altså, eneste jeg merker er at det strekker seg i livmora, og mens smerter innimellom. Pluss at jeg er trøtt hele dagen lang da. Så sa mannen min her om dagen, at ja du er gravid, for du blir så fort lei deg igjen....hehe [:D]

ORIGINAL: kanikketrodet

Takk begge 2, og ja Frøken S, du har en positiv holdning som jeg absolutt skulle ønske jeg klarte å ta. Men jeg har ikke tegn. Skal sies at jeg hadde heller ikke det med mitt første barn. Altså, eneste jeg merker er at det strekker seg i livmora, og mens smerter innimellom. Pluss at jeg er trøtt hele dagen lang da. Så sa mannen min her om dagen, at ja du er gravid, for du blir så fort lei deg igjen....hehe [:D]

Skulle neste ønske at jeg var kvalm, for da hadde jeg blitt kjempeoverbevist om at alt er helt ok[8D]
Men bortsett fra det, så går jeg på do hele tiden, gråter mye mer enn før, er sulten heele tiden, og er ofte trøtt..
Så har jo såklart mensen ikke dukket opp, og jeg tester fortsatt for å se om hcg-nivået stiger, og det gjør det jo[:)]
Enkelt for mennene å si at "selvsagt går alt bra" osvosv, for de kjenner ikke noe på kroppen! Men de mener det bare godt, så vi må kanskje begynne å høre på de[;)]

Ja blir jo nesten glad av å føle seg kvalm innimellom [:)]. Jeg har også testet litt mer, og ser jo streken blir sterkere og sterkere, som jeg da håper er positivt. Men nå har jeg bare el tester igjen da [;)] Samtidig prøver jeg å roe meg med at ikke alle har tegn, jeg hadde veldig få i mitt forrige svangerskap......meeeeeeeeeeeeeeeeen.....jeg kunne godt tenkt meg fler tegn...hehe, blir litt skrullete av dette jeg

Gratulerer så mye og velkommen hit!!!!!!!!! [:D][:D]
Må si jeg synes tiden går altfor sakte, for vil så gjerne være over de kritiske 12 ukene...[&:]
Mistet i uke 10 i desember og det var grusomt..[:(][:(] Så tar ingen gleder på forskudd, men prøver å tenke positivt! [:)]

Ja, skulle ønske vi kunne knipse, så var vi alle over uke 12 !!! Håper av hele mitt hjerte alle spirene våre vil vokse og gro seg sterke i magene våre i 9 måneder. Tenker at dere som har opplevd å miste før, kanskje har det vanskelige en vi som ikke har opplevd det. Jeg har bare kjemisk bak meg

Gratulerer så masse med en liten på tur - koselig[:)]
Vi krysser alt som krysses kan - for detta skal gå så bra så[;)][:)]

Grattis med spiren. [:D]

Vi får tenke positivt og så håpe og tro at alt går bra!

Jeg tar ikke noe for gitt, men gleder meg over alle (ekle) symptomer som jeg har vært spart for tidligere.

Håper alle blir værende!

- Myth -

ORIGINAL: mariak

Så hyggelig!!! [:D] Gratulerer, og velkommen!! [:D][:D][:D]

Back
Topp