Hører til her :)

høst+sommerbarn

Betatt av forumet
Da var jeg visst gravid igjen etter 7 pp og 1 SA, dette blir barn nummer to :)
Hadde trodd jeg kom til å hoppe i taket når to streker dukket opp på graviditets testen, og joda, jeg ble glad men jeg klarer fortsatt ikke å ta det innover meg.. eller jeg tør vel ikke ta det innover meg. Har så lyst til å være glad og ubeskymret slik jeg var hele svangerskapet med jenta mi!   Men er jo veldig tidlig så regner med kommer etterhvert!  Andre som føler det slik?   I tillegg så har jeg så og si ingen symptomer  ( noe jeg hadde de månedene jeg IKKE var gravid haha :p )  bortsett fra graviditets tester som blir sterkere og sterkere.  I forhold til når jeg tror jeg hadde eggløsning så er foreløpig termin 10 juni! :) 

Gratulerer så mye, prøv å ikke bekymre deg og heller nyte mage mirakelet ditt;))

Heisann, å gratulerer så mye med huleboer :D

Jeg er så gla jeg ikke er aleine, jeg gå med den redslen om det skal skje noe osv, hele tiden. klarer heller ikke å "slappe av" før jeg har passert uke 12.

Men så tenker jeg at, det er jo en risko egentlig HELE Tiden, så jeg prøøver å slappe mere av denne gangen. Å Ta en dag av gangen, å er kjempe gla for de symptomene jeg har, å dem som sikkert kommer til  åkomme. For da vet jeg jo at alt er bra der inne :D

Kjøpt meg vitaminer for gravide i dag også, inbiller meg at dem også hjelper til med at alt kommer til å gå fint :D *det er min boble om dagen*

Hurra, vi har termin samme dag vi :D

Gratulerer med spire i magen:-D Håper du klarer å slappe av og ikke tenke negative tanker. Tror de fleste er litt bekymret i begynnelsen, men det er viktig å ikke la det overskygge gleden:-D

Gratulerer med spiren!
Tror bekymringene blir større for hvert barn jeg, for da vet du mer hva du går til... ;)
Men prøv å nyte rugetida så godt du kan :)

Tusen takk for gratulasjoner!  Gratulerer til dere også ;)   Ja, er ikke så mye mer å gjøre enn å prøve å slappe av nei..    Det med å ikke la det overskygge gleden som du sa "Håperpåentil"  er veldig viktig ja :)   Krysser i hvertfall fingre for alle inne på Juni forumet ! :D

Gratulerer så mye!! Jeg går også med en redsel for at det ikke skal gå bra, men prøver det jeg kan å være positiv:) Kan jo ikke bekymre meg i 9 mnd:/ Og er jo helt fantastisk å endelig ha positiv test <3

Back
Topp