hører til her jeg å

petronella

Andre møte med forumet
da er jeg gravid igjen, venter nr 3 rundt den 15 januar... :) ingen syphtomer enda, glad for det. i  de to andre svnagerskapene har jeg kastetopp fra uke 4 til uke 28 og uke36, håper virkelig jeg slipper unna denne gangen :)

Gratulerer! Venter også mitt 3 barn, 20 januar;-) Herlig herlig... Ingen spesielt plagsomme symptomer her heller! Krysser fingre...

Hei hei og velkommen inn til oss <3
Gratuuulerer så mye! Håper det holder seg uten kvalmen.
De 2 andre barna dine ble det jenter eller, siden du var så kvalm? emoticon

Velkommen til oss!:) Så bra at formen er bra så langt.:)
 Jeg har foreløpig termin 8 januar. Vi venter nr.2. Er kjempe kvalm noe jeg ikke var sist. Håper det ikke varer alt for lenge. hehe

ja det var to jenter... men var ikke kvalm, men alt jeg puttet inn kom opp igjen. tror det er bedre å gå rundt å spy enn å å være kvalm hele tiden...

Gratulere så mye :) Da er vi like langt på vei :) har også termin 15jan :)

petronella skrev:
ja det var to jenter... men var ikke kvalm, men alt jeg puttet inn kom opp igjen. tror det er bedre å gå rundt å spy enn å å være kvalm hele tiden...

Gratulere så mye!

Da jeg var gravid med datteren vår var jeg syyyykt kvalm fra før jeg testet positivt til ca uke 16. Klare omtrent ikke å gå, fordi det gjynget sånn, og bare tanken på mat gjorde at det svimlet for meg. Men kastet opp veldig lite. Denne gangen er jeg ikke så veldig kvalm, men alt jeg spiser kommer rett opp igjen. Foretrekker definnitivt denne varianten!

Velkommen!! :) Og gratulerer med spire i magen :)

Back
Topp