Hører nok til her

Celsius

Betatt av forumet
Sensommerbarna 2019
Hei! Er 11-12 dager dpo og har hatt positive tester noen dager :) tror termin da er i løpet av den første uka i august :) håper virkelig denne sitter :)

Veldig gledelig da vi hadde en ma i juni (oppdaget uke 13). Jeg hadde da 15 uker påfølgende kraftig blødning og 8 uker med 20 dagers mensen 12-14 blødningsfrie dager. skulle starte på hormoner nå etter denne ikm :) ser ut som jeg slipper! Og at vi hadde klaff på de siste 12 dagene jeg var blødningsfri er jo helt utrolig!
*ingen barn fra før

Last edited:
*sniker fra juni*

Gratulerer så mye med spiren, måtte spiren sitte heilt til termin :)

Så gøy! Gratulerer celsius!
Testet positivt i dag, så dette blir gøy☺️
Om alt går som det skal.
Har baby på 9 mnd nå, så blir to tette❤️

*Vinker forsiktig i tilfelle jeg hører til her*

Akkurat fått positiv test. I følge terminkalkulator har jeg termin 1. August 2019, mens fertilityfriend mener 30. Juli 2019.
Har uregelmessig tr, og litt usikker på El tidspunkt.
Blir nok å være innom begge forum til jeg vet mer :happy:

Sniker fra juni.

Gratulerer til alle med positiv test! :Heartred

Så gøy! Gratulerer celsius!
Testet positivt i dag, så dette blir gøy☺️
Om alt går som det skal.
Har baby på 9 mnd nå, så blir to tette❤️

Tusen takk for det :)
Gratulerer til deg å :)
Da krysser vi fingrene for at alt går bra <3
Kjekt med to tette om det skulle gå veien :)

*Vinker forsiktig i tilfelle jeg hører til her*

Akkurat fått positiv test. I følge terminkalkulator har jeg termin 1. August 2019, mens fertilityfriend mener 30. Juli 2019.
Har uregelmessig tr, og litt usikker på El tidspunkt.
Blir nok å være innom begge forum til jeg vet mer :happy:

Så gøy! Gratulerer så mye :)

Sniker fra juli :smiley-angelic006
Gratulerer så masse! Så utrolig kjekt (og tilfeldig) at det klaffet på så kort prøveperiode! :Heartred

Gratulerer så mye :)

Vi hadde tidlig graviditetstest på Mandag for en uke siden, den var positiv, testet igjen på Onsdag og for sikkerhetsskyld på Fredag (da vi egentlig skulle teste). Alle var positive så da kan jeg og sambo glede oss så langt. Vi har vært tre runder til inseminering nå endelig satt det :D :D

Bare skyggestreker her, men merker symptomene er her
Kvalm
Metallsmak i munn
Hodepine
Menssmerter
Begynte med murringer i korsryggen
Trøtt og må sove
Brått sulten
Brått mett
Ikke matlyst
Stikkinger i underlivet

Etter mye om og menn så håper jeg at jeg er gravid selv om vi ikke prøvde og jeg går på prevensjon, har en på 11 mnd og var akkurat samme med han, han er prevensjonsbarn han å^^
Håper jeg får følge med her jeg også selv om testen ikke er annet enn skyggestrek :/

Back
Topp