Hører muligens til her..

gizzie

Forelsket i forumet
Himmelbarn
Testet i dag, 2 dager før forventet menstrasjon..
Fikk et meeeget svakt utslag, mått legge godviljen skikkelig til for å se den.. Men så positiv ut i mine øyne, tror jeg. Kommer til å teste igjen på torsdag om det ikke har kommet noe tante innen den tid.

Forventet termin er 1. mars i følge babyverdens terminkalkulator, så får vi se hvordan dette går.. Blir noen spennende dager framover.
 
Testet jeg også, to dager før ikm. Klarte ikke å dy meg! den var også svaak pos hos meg, men skal ta en ny en på onsdag eller torsdag! :) I likhet med deg så har jeg også beregnet termin 1. mars.. Dette er spennende, nesten litt for spennende innimellom! 
Lykke til :D
 
Samme her ;) Foreløpig beregnet termin er 1.mars :)
Tok en test i går, og fikk en svak strek. Er jo fortsatt tidlig, så venter nok en dag eller to til før jeg tester igjen.
 
Å, heldige dere som kan begynne å teste. Har IKM først neste uke jeg...Er så utålmodig...emoticon
 


mamma.til.to skrev:
Testet i dag, 2 dager før forventet menstrasjon..
Fikk et meeeget svakt utslag, mått legge godviljen skikkelig til for å se den.. Men så positiv ut i mine øyne, tror jeg. Kommer til å teste igjen på torsdag om det ikke har kommet noe tante innen den tid.

Forventet termin er 1. mars i følge babyverdens terminkalkulator, så får vi se hvordan dette går.. Blir noen spennende dager framover.

å spennende ,samme som meg jo ,testa i kveld ,med en nokså svak men tydlig posetiv test,venter mensen om 2 dager og termin 1 mars i følge terminkalulatoren...Knall spennende *krysser  det som krysses kan *
 
Fortsatt ingen tante.. Den pleier å komme 1-2 dager før forventet dato,den har blitt litt surrete etter at jeg fikk nr 2.. Så den burde egentlig ha vært her nå.. Har ikke kommet på dagen eller over på veldig lenge..
Jeg må innrømme at jeg vel egentlig håper at den kommer, ikke helt klar for en til riktig enda kjenner jeg... Men men ;) Blir vel bra om det kommer en til også, må bare bli vandt med tanken.. Får ta en ny test på torsdag..
 
Back
Topp