Hører kanskje til her

Lillii

Glad i forumet
Julimammaer 2016
Var hos gyn i dag for å ta en kontroll av alt der nede å bare se til at alt står bra til, og for å snakke litt med henne ang graviditet, fødsel osv. Har 2 barn fra før, og har hatt trøbbel med morkaka begge gangene.
Men så sa hun når hun så med innvendig ul at det var en slags hinne der som en av og til kunne se tidlig i svangerskapet :eek: Ble litt satt ut, for vi har ikke begynt å prøve prøve enda. Men som hun sa er det tidlig å se, så får bare se om tante rød kommer i helga :)

Jeg hadde foresten underlivssopp :smiley-ashamed008 så jeg kjøpte meg pevaryl, men jeg bør vel kanskje ikke bruke den jeg da? Noen erfaringer?
Evnt så får jeg vente til over helga å se..

Ja dette er super spennende :smiley-bounce012 I følge min syklus (som er litt kortere en vanlig) skal jeg ha den på søndag. Men av og til følger den "normal" syklus og da skal jeg ha den på onsdag, så jeg vet ikke når jeg kan ta testen :dontknow

Var hos gyn i dag for å ta en kontroll av alt der nede å bare se til at alt står bra til, og for å snakke litt med henne ang graviditet, fødsel osv. Har 2 barn fra før, og har hatt trøbbel med morkaka begge gangene.
Men så sa hun når hun så med innvendig ul at det var en slags hinne der som en av og til kunne se tidlig i svangerskapet :eek: Ble litt satt ut, for vi har ikke begynt å prøve prøve enda. Men som hun sa er det tidlig å se, så får bare se om tante rød kommer i helga :)

Jeg hadde foresten underlivssopp :smiley-ashamed008 så jeg kjøpte meg pevaryl, men jeg bør vel kanskje ikke bruke den jeg da? Noen erfaringer?
Evnt så får jeg vente til over helga å se..
Canesten er visst anbefalt hvis man må bruke når gravid, mener å huske det var den med flere piller med lavere dose man skulle bruke samt ikke bruke applikatoren for å sette inn pille

Takk, jeg får høre litt mer på apoteket om jeg er gravid :happy: Her er det enda ingen tegn til rødt, spennende :nailbiting: Tror jeg venter noen par dager til før jeg tar en test.

Back
Topp