Hører jeg til her?

Mamma M(i)ra

Millie00
Snøfnuggene 2018
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Hei!
Tok en test i går kveld da jeg skimtet positiv for noen uker siden, men klarte ikke skille strek eller skyggestrek. Kastet opp i førigårs, og veldig kvalm i går så tok en test på kvelden . Den ble postiv.
Tok en CB med ukeindikator nå nettopp, på tross at jeg tissa for en time siden og den lyste gravid og 3 +.

Jeg har ikke hatt mensen siden februar så er sykt usikker på hvor langt jeg er på vei. Men siden jeg skimtet positiv rundt den 10.juni, så er jeg rimelig sikker på at jeg ligger mellom 20.feb eller 28.feb .

Jeg hadde egentlig gitt opp nr 3 for nå,og slått meg til ro med å vente noen år, så selvom jeg vet at det var mulig (gått uten prevensjon siden april 2018),så er jeg litt sjokka og litt sånn væææ. Men veldig glad!

Tenker å få tidlig ul siden jeg er litt usikker på lengden. Men på shuset så jobber en av mine nærmeste venninner i skranken ved henvisninger osv.. og jeg vil virkelig ikke at noen skal vite dette. Hva hadde dere gjort? Vurdert privat siden det betyr veldig mye for meg å ha det privat litt til. Jeg vet hun har taushetsplikt , men det hjelper liter når det er hun jeg vil verne meg mot.
 
Først og fremst gratulerer så mye med spire i magen! Du hører nok til her, men for å få det bekreftet ville jeg vært rimelig snar med å bestille en privat tul. Det går vel uansett mye raskere enn å vente på en henvisning? :)
Forstår at du ikke vil si det til noen ennå, men på en annen side tenker jeg at hvis hun virkelig er en av dine nærmeste venninner, så forstår jeg ikke helt hvorfor det er så farlig at hun vet om det? Mtp. At det også er jobben hennes.

Konklusjon: Tror jeg hadde gått for å få en privat tul kjapt, ville vært for nysgjerrig på hvor jeg er i svangerskapet til å vente. Masse lykke til, håper du oppdaterer når du vet ❤️
 
Først og fremst gratulerer så mye med spire i magen! Du hører nok til her, men for å få det bekreftet ville jeg vært rimelig snar med å bestille en privat tul. Det går vel uansett mye raskere enn å vente på en henvisning? :)
Forstår at du ikke vil si det til noen ennå, men på en annen side tenker jeg at hvis hun virkelig er en av dine nærmeste venninner, så forstår jeg ikke helt hvorfor det er så farlig at hun vet om det? Mtp. At det også er jobben hennes.

Konklusjon: Tror jeg hadde gått for å få en privat tul kjapt, ville vært for nysgjerrig på hvor jeg er i svangerskapet til å vente. Masse lykke til, håper du oppdaterer når du vet ❤️

Jeg tenker privat da det også er sommerferie.
Problemet er bare at vi har en liten klinsj og jeg føler meg ikke helt trygg på henne akkurat nå. Hun er utgangspunktet en av mine nærmeste, men vi aldri vært lengre fra hverandre enn det vi er nå.
Tusen takk for svar❤️ Livet i magen er uansett viktigere enn både penger og en dårlig periode med en venninne. Så ringer i morgen ! Oppdaterer såklart!
 
Jeg tenker privat da det også er sommerferie.
Problemet er bare at vi har en liten klinsj og jeg føler meg ikke helt trygg på henne akkurat nå. Hun er utgangspunktet en av mine nærmeste, men vi aldri vært lengre fra hverandre enn det vi er nå.
Tusen takk for svar❤️ Livet i magen er uansett viktigere enn både penger og en dårlig periode med en venninne. Så ringer i morgen ! Oppdaterer såklart!
Forstår, helt enig med deg. Det vil også gi deg mer ro både psykisk og fysisk, unødvendig påkjenning å stresse over en venninne akkurat nå ❤️.
 
Back
Topp