Hører jeg til her tro?

Dalsfrua

Gift med forumet
Novemberlykke 2015
Skulle hatt mensen i dag, men ingen tegn til tanta i det hele tatt. Pleier alltid og ha vondt i korsryggen 1-3 dager før tanta kommer, men ikke hatt det heller :eek:
Vi er ikke prøvere men jeg vet at vi hadde sex rundt El, og i kampens hete glemte vi kondom.

Jeg tør rett og slett ikke å teste!!!
Mannens reaksjon var: blir det barn, ja så blir det barn da.... Lett for han å si. Haha ;):p

Må man teste med morgenurin etter ikm også? Eller vil det vise ellers på dagen å?

*måtte bare lufte meg litt, og takker for at du gadd å lese* :)

Appen vel ;)

Spennende!!!! Vi var halvprøvere, type skjer det er det fint! Sluttet på ppiller 14 Jan, el rundt 29. Ikm i mrg ca! Hadd sykt mye murringer hele helgen, svie og stikking.. Nå er jeg bare stinn i magen og små uggen.

Masse lykke til med test!

Spennende!!!! Vi var halvprøvere, type skjer det er det fint! Sluttet på ppiller 14 Jan, el rundt 29. Ikm i mrg ca! Hadd sykt mye murringer hele helgen, svie og stikking.. Nå er jeg bare stinn i magen og små uggen.

Masse lykke til med test!
Så spennende for dere :)
Jeg hadde el den 30, iflg sånn oversikt på nett.
Vi har 2 barn som er små, så kunne godt venta noen år før det kom en til. Hehe :p

Appen vel ;)

Spennende! :p Slår nok ut uansett, bare vent noen timer etter sist gang du har vært på do og, prøv å ikke drikke for mye.
Lykke til! :)

Back
Topp