Høre hjertelyd hjemme?

PetronellaMor

Flørter med forumet
Har noen av dere erfaring med baby-watch eller angelsound eller hva de nå heter disse maskinene man kan bruke hjemme til å høre babyens hjerteslag? Er det verd det? Eller er det så vanskelig å høre lyden at det er mer skremmende enn betryggende?

Jeg har caremaxx og hadde ingen problem med å finne hjertelyd i forrige svangerskap :) Kjøpte den ikke før i uke 14 da... Denne gangen har jeg alt prøvd men ikke funnet noe enda ;) Men jeg stresser overhodet ikke med det heller :) Skal på ul om en uke så det er bare for morro skyld :)

Jeg er litt nysgjerrig på om noen av dere som har prøvd dette og hørt hjertelyden regelmessig hjemme, hadde noen av dere morkaken foran babyen? 
Jeg synes dette er veldig spennende apparater, hadde morkaken foran i begge forrige svangerskap og lurer på om jeg skal bruke penger på sånt hvis det er vanskelig å høre hvis morkaken er i veien..... 

Jeg er litt nysgjerrig på om noen av dere som har prøvd dette og hørt hjertelyden regelmessig hjemme, hadde noen av dere morkaken foran babyen? 
Jeg synes dette er veldig spennende apparater, hadde morkaken foran i begge forrige svangerskap og lurer på om jeg skal bruke penger på sånt hvis det er vanskelig å høre hvis morkaken er i veien..... 

Back
Topp