hønse egg og "menneske" egg... *Diskusjon*

Ariana

Forumet er livet
Oki, menneskenes egg kommer ut som mensen... Mens hønene sine egg kommer ut som kyllinger eller egg, som mennenskene spiser... Har en kamerat som nekter å spise egg, fordi det er HØNSE MENS, og det er ekkelt mener han...!!
Hva mener dere..!?
[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

jeg synes kompisen din er teit, men han kan jo bare gå glipp av deilige eggeretter da (fortell han at nesten all mat inneholder egg, så sliter han vel litt tenker jeg??)

ORIGINAL: Linda29

[:'(] vil ikke ha egg mer [:'(]

sign.

Folk har mye rart for seg!

Nei, mensen er ikke egg.

Mensen er slimhinnene i livmora. OG sammen med disse kommer det pitte lille egget.

Hønseegg er ikke hønemens, rett og slett fordi høner ikke har en livmor som fylles av blodege slimhinner som egget skal vokse i og bli tile t foster, nettopp fordi hønas befruktede egg legges, og "babyen" vokser inni egget, på utsiden av mora (mens hun ruger på egget frem til kyllinge kommer ut) Høna har derfor ikke en slik livmor som oss, og derfor ingen mens.

Mensen er ikke egget, Mensen er livmorslimhinnene, og egget kommer smmen med. MEn egget er slett ikke så stort og blodig at det blør ut i en uke...

ORIGINAL: lenemor

jeg synes kompisen din er teit, men han kan jo bare gå glipp av deilige eggeretter da (fortell han at nesten all mat inneholder egg, så sliter han vel litt tenker jeg??)

Ohyes, aldri vert ute for en som spiser så lite varier mat...! Han liker jo nesten ingenting..! Mere kresen fyr skal man lete lenge etter... [:D][:D]

ORIGINAL: *Stella*

Nei, mensen er ikke egg.

Mensen er slimhinnene i livmora. OG sammen med disse kommer det pitte lille egget.

Hønseegg er ikke hønemens, rett og slett fordi høner ikke har en livmor som fylles av blodege slimhinner som egget skal vokse i og bli tile t foster, nettopp fordi hønas befruktede egg legges, og "babyen" vokser inni egget, på utsiden av mora (mens hun ruger på egget frem til kyllinge kommer ut) Høna har derfor ikke en slik livmor som oss, og derfor ingen mens.

Mensen er ikke egget, Mensen er livmorslimhinnene, og egget kommer smmen med. MEn egget er slett ikke så stort og blodig at det blør ut i en uke...

Denne skulle han lest.. [:D][:D]

ORIGINAL: Ariana

Ekkelt uanz.. Og vi som skal bruke egg i middagen i dag [:'(] fytti katta jeg ble kvalm.. blæh...

Hehe, er vel smak og behag det[:D]

HI HI. Har jeg egentlig aldri tenkt over. Er vel ltt forskjell på høner å menesker vil jeg tro.

ORIGINAL: Kittekat

Det er det dummeste jeg har hørt, må jeg si...[:-][:D]

ORIGINAL: MiaC

Haha, hønse mens

jepp, hønsemens..! [8D][8D] Ordntli digg.. hahaha.... Noen tror faktisk det gitt... Har fårr høre i dag at faktsk flere tror det... Og eg trodde bare det var den stakkars uvitende kameraten min,,, [8D][:D]

Back
Topp