Hønepønemor!! *link*

talata

Forumet er livet
Du snakka om at i en vansklig tid så er han ikke akkurat en lykkepille å finne..

Tenk deg d har blitt alenemor etter 7 år, dumpa til fordel for en 17 åring, du sliter økonomisk, treffer bare drittsekker som er ute etter sex, å sitter hjemme alene hver kveld..

Å så ramler du over sanger som dette...

http://www.youtube.com/watch?v=E3n-wm3NK3g

[8D][&o]

ORIGINAL: Lillemoor

ELSKER Ville Valo !
Hadde stoooorte plakater av han på rommet for et par år tilbake [:D][:D]
Den mest vakre mannen som finnes i hele verden

(Og den historien var akkurat som min, bare at vi ikke var sammen 7år [8|])
Ja han er det faktisk [:D][:D] Uff ja, slike historier er det nok mange av der ute, men veldig vondt for de som opplever dem...

[:D]

ORIGINAL: gotherina

bet meg fast i denne:

sabaton234 (1 week ago)
tokio hotel is better band then this? asshole

vittig[8D]

men ja, den mannen er genial!

Valo hatere finner man overalt... Tror ikke de takler at de blir omtalt som ett rockeband når de ikke synger om vold å slemme foreldre liksom...

ORIGINAL: talata

bet meg fast i denne:

sabaton234 (1 week ago) tokio hotel is better band then this? asshole

vittig[8D]

Valo hatere finner man overalt... Tror ikke de takler at de blir omtalt som ett rockeband når de ikke synger om vold å slemme foreldre liksom...

men å samenligne det med noe som i mine øyne er popp, ble bare litt komisk[8D]

bet meg fast i denne:

vittig[8D]

Det er ikke den værste sammenligninga jeg har sett... Valo er jo til å me kalt homofil, fordi de ikke liker musikken.. altså det er mye musikk jeg ikke liker, men jeg sammen ligner det ikke me noe, eller går på det personlige da.. jeg bare liker det ikke, trenger ikke å angripe for det liksom... men 14 tisser er å blir 14tisser...

bet meg fast i denne:

vittig[8D]

Det er ikke den værste sammenligninga jeg har sett... Valo er jo til å me kalt homofil, fordi de ikke liker musikken.. altså det er mye musikk jeg ikke liker, men jeg sammen ligner det ikke me noe, eller går på det personlige da.. jeg bare liker det ikke, trenger ikke å angripe for det liksom... men 14 tisser er å blir 14tisser...

jeg må si meg enig i den, folk har lov til å ha forskjelig syn på musikken, er lite vits i å rakke ned på det av den grunn...

You must log in or register to reply here.
Back
Topp