hønemorhormoner be gone!!!!!!!!!!!!

lillesøsterellerbror

Elsker forumet
Juli13-jentene
Ja,jeg er hønemor!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Å så til de grader også... Hun er jo lille babyen til mamma,har jo hatt henner hver dag hele dagen (uten noen timer her og der) i 10 mnd..

Så i går når jeg skulle kjøre for å finne ut hvor barnehagen hennes lå så trilla tårene.. Den som kjørte hjem og storgrein i bilen var meg... Takk og lov jeg ikke ble stoppa.. hehe...

Jeg GRUER meg max til barnehagestart 2/2... Men jeg har henne bare der litt... Jobber nok bare 50% tenker eg... Men alikevel.. Føler liksom hun ikke må være der for sjeldent heller for da blir hun jo aldri vandt...

Tror nok hun kommer til å storkose seg... Splitters ny barnehage å greier[:D]

Men hønemoren stortuter for d om hun[:(]

(men så må jeg jo le av meg selv da,vi kunne faktisk vært syke eller fattige så skal ikke klage.. hehehe[;)])

Kveldens klag fra meg....

ORIGINAL: Tonje89

Haha, bare vent til den dagen ho skal være der alene og du går fra ho, vedder på at det er en mamma som stortuter på vei hjem altså[8D]

Ja,ikkje sant... Kommer til å gå helt gale... Ligger en økonomipakke med kleenex i bilen allerede.. hehehehe....

ORIGINAL: hommersåk

Haha, bare vent til den dagen ho skal være der alene og du går fra ho, vedder på at det er en mamma som stortuter på vei hjem altså[8D]

Ja,ikkje sant... Kommer til å gå helt gale... Ligger en økonomipakke med kleenex i bilen allerede.. hehehehe....

hehe, godt å være forberedt! Jeg er ikke veldig hønemor, men det kom noen tårer når jeg leverte Benjamin i barnehagen første gang. Da var han 1 år og 9 mnd[8D] Åsså gråt han så fælt når jeg gikk[:(]

Vi håper på d beste.. Hun er sjeldent redd noen så regner med hun ikke gråter noe serlig.. her er d moren som har seprasjonsangst og ikke barnet[:)] (å likegreit er d)

Back
Topp