Hønemor?

Frukasp

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Lue.. Det er sol, lett overskyet og 18 grader, så sier jeg til mannen, har du ikke tatt på henne lue?? Litt amper i stemmen siden hun er forkjølt. Men herregud sier han, det er sol å 20 grader og vindstille. Er jeg hønemor som krever lille skal ha lue på når vi bare skal inn/ut av bil og butikker??

Alltid lue når vi skal utenfor døren. Jeg er hakket verre faktisk...har lue på henne inne om hun er nybadet:p Hun har mye hår og blir våt i håret:p

Alltid lue når vi skal ut, selvom frøkna er veldig varm av natur så tar vi på en tynn lue når vi skal ut :)

Vær glad dere har babyer som takler lue! Jr brukte nesten ikke lue fra han var født i juni frem til høsten det året da han rett og slett ble helt hysterisk om vi hadde på han lue.

Selvfølgelig måtte vi prakke på han av og til da vi bor ved kysten - masse skriking. Anyway - han har *bank i bordet* aldri hatt ørebetennelse og nesten ikke vært syke en dag (før han startet i barnehagen som 2-åring).

Bruk skjønn - gjør det dere føler er til deres baby's beste ❤️

Alltid lue ute, nå disse ganske varme dagene har jeg brukt enten en tynn bomullslue eller en lue i ull/silke blanding.

Back
Topp