Hønemor altså???

Bizarre

Glad i forumet
Jeg bet meg merke i at en god del hadde stemt på meg som "miss hønemor" [8D]
Er litt usikker på om dette er positivt eller negativt, så utdyp gjerne!
Jeg skal forsåvidt vere enig i at jeg er litt i overkant nervøs for alt som er nytt, men til mitt forsvar har jeg vert igjennom utrolig mye motgang for å i det hele tatt få bære frem dette elskede barnet <3
Fikk ikke akkurat den beste starten heller (begynte allerede på barsel [&:]), så det skal uuutrolig lite til før jeg blir stressa og nervøs og redd for at noe skal vere galt med min elskede, lille skatt.
Nå tenker kanskje noen av dere "var denne tråden virkelig nødvendig??", og det var den kanskje ikke - men NOE må man jo ta seg til en mandagskveld [;)]
Åsså er det jo litt gøy å høre hvaslags inntrykk folk har fått av meg ettersom jeg er relativt fersk her inne, og ikke har fått det samme "båndet" som dere andre her inne ennå.

Siden alle er enige om at titlene skal være positive, kan du nok tolke det positivt [:D]

Syns du er søt jeg!! [:)][:D]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Det er bare søtt,og overhodet IKKE negativt kjære deg [:D]

Det var slik jeg tolka det også... positivt, altså!
Så ville bare forsikre meg om at jeg hadde forstått dere riktig og ikke bare var innbilsk [;)]

jeg synes det er positivt og ville nok sett på det som en "ære" her inne[:)] betyr jo bare at du bekymrer deg veldig for barnet ditt og bare ønsker det beste osv...[:)]

ORIGINAL: ilabom

Siden alle er enige om at titlene skal være positive, kan du nok tolke det positivt [:D]

Syns du er søt jeg!! [:)][:D]

Naaaw!
Tusen takk [:)]
Det var koselig å høre...
Jeg føler meg litt håpløs til tider, så er VELDIG glad for at dette forumet eksisterer.
Vet ikke hva jeg skulle gjordt om jeg ikke kunne spurt dere her inne om råd, så dere er jammen gode å ha alle sammen [:D]

Mest fordi den ene dagen var det en ting, og den neste var den annen ting og når det ordnet seg var du urolig for at det var galt... og slik gikk no dagan[8D] Du skal bare ta det positivt, for det er ikke noe vondt i det fra min side hvertfall!

ORIGINAL: dresden

Mest fordi den ene dagen var det en ting, og den neste var den annen ting og når det ordnet seg var du urolig for at det var galt... og slik gikk no dagan[8D] Du skal bare ta det positivt, for det er ikke noe vondt i det fra min side hvertfall!

Hahaha [:D]
Der har du meg i et nøtteskall!
Jeg blir litt oppgitt over meg selv noen ganger[8D]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Det er bare søtt,og overhodet IKKE negativt kjære deg [:D]

Back
Topp