*Hønemamma*

Nurkis*venter*nr2

Forumet er livet
Nei nei, da hadde du det ikke like moro da[8D]

dytt[:)]

Hæææ, hva, HVA VAR DETTE?????[:D][:D]

ORIGINAL: *Hønemamma*

Haha trodde du ikke gadd å svare jeg[8D]

Men drømte natt til igår at vi var på skikkelig kjøretur, midt på natta[8D] Hadde det suuuper moro å drev å kjørte rundt på en stooooor parkeringsplass på en stooooor bensinstasjon. Og vi ble litt frustrerte etterhvert også, fordi vi skulle finne veien ut og følge etter noen men vi fant jo ikke veien så kjørte rundt og rundte på den stooooore plassen!!!!

Men ille moro hadde vi det[:D]

ORIGINAL: nurkis og Sander

Men drømte natt til igår at vi var på skikkelig kjøretur, midt på natta[8D] Hadde det suuuper moro å drev å kjørte rundt på en stooooor parkeringsplass på en stooooor bensinstasjon. Og vi ble litt frustrerte etterhvert også, fordi vi skulle finne veien ut og følge etter noen men vi fant jo ikke veien så kjørte rundt og rundte på den stooooore plassen!!!!

Hahahahaha!!! Skulle ønske det var tilfelle!!!!
Tipper vi hadde det morsomt!![:D][:D] hehehe

Neeei, du da, selvfølgelig lot jeg ikke vær å svare, jeg så ikke tråden før nå nettopp joo[:D]

ORIGINAL: nurkis og Sander

Hahahahaha!!! Skulle ønske det var tilfelle!!!!
Tipper vi hadde det morsomt!![:D][:D] hehehe

Neeei, du da, selvfølgelig lot jeg ikke vær å svare, jeg så ikke tråden før nå nettopp joo[:D]

Hehe [8D] Lagde tråden mens du var her igår se.. haha[8D]

Ja, vi hadde det hysterisk!!!!!!!!!!!!!!!!! Musikk på full guffe og vi lo og lo samtidig som vi banna på hvor i svarte vi skulle kjøre

haha råne chicksa[:D]

ORIGINAL: lena89

haha råne chicksa[:D]

Jaa, jeg synes jeg ser oss[:D][:D]

Back
Topp