hønefossdamer- SALG

smurfix

Elsker forumet
på skodeg på torvet.. i dag har vi kjøpt de første ecco vinterskoene til nesteår[8D]
70%.!!!
koster egentlig 650 kr, men betalte kunn 200 for de[:D][:D]

løp og kjøp

Oooooh, TAKK! da må vi ta en tur dit i morgen [:D]
Salg på sko til meg også? [8D]

men hvordan tørr man kjøpe sko på salg? jeg tørr ikke tilfelle det blir for stor eller for smått...

ORIGINAL: ilabom

Oooooh, TAKK! da må vi ta en tur dit i morgen [:D]
Salg på sko til meg også? [8D]

MASSE salg for sko til deg også ja... 50%og70&[:D][:D]

ORIGINAL: Wibe^

men hvordan tørr man kjøpe sko på salg? jeg tørr ikke tilfelle det blir for stor eller for smått...

mamma som var med og som ville kjøpe de, og hu sa at i løpet av neste vinter så ville de nok helt sikkert passe.. vi kjøpte str 21..
og hvis vi har gått på en liten smell så var det alikevel ikke så dyrt.. dyrere og måtte vente til neste vinter og kjøpe da når de koster 650 og antagelig kjøpe i samme str[;)]

vi tok en liten risk[8D]

Supert! Har selv kjøpt Reima parkdress på Babyshop på Eikli til halv pris, str 80. Synes den så så stor ut, men den skal jo passe til rundt ett år.......

Liker å ta litt risker på salg jeg. Noen ganger blir det bom, men alt i alt tror jeg man sparer på det.

ORIGINAL: Blåmann

Supert! Har selv kjøpt Reima parkdress på Babyshop på Eikli til halv pris, str 80. Synes den så så stor ut, men den skal jo passe til rundt ett år.......

Liker å ta litt risker på salg jeg. Noen ganger blir det bom, men alt i alt tror jeg man sparer på det.

hender det lønner seg å leve litt risky[8D] treffer man bra har man jo spart ganske mye..

Fader at ikke jeg så dette før,da hadde jeg ikke dratt hjem fra Hønefoss før i morgen,haha [X(]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Fader at ikke jeg så dette før,da hadde jeg ikke dratt hjem fra Hønefoss før i morgen,haha [X(]

kjedelig,,,[X(]
vært på besøk oppi bygda??? [8D]

Da blir det en tur dit i morgen, takk smurfixen! [:D]

Nøtte, selv om grunnen til å reise til Hønefoss var trist kunne du jo tatt en kaffe med hønefoss-jentene når du først var her da [X(][8D]

Veeeeeeeel,vi kom seint på torsdags kvelden oppi hallingby,var der litt over halv åtte,og kaffen etter bisettelsen holdt på til 15,også er det såpass lang tur hjem,at vi måtte komme oss avgårde før det ble mørkt,hehe.

Meneh,neeeeeste gang jeg skal dit,er jeg nok forhåpentligvis der LITT lenger enn en natt [;)]
For da kommer vi jo nordfra,høhø!!

Hehe, du er veldig tilgitt [:)]

Back
Topp