Høgrisikograviditet

Mammaogsjukepleiar

Andre møte med forumet
I mai fødte vi ein gut altfor tidleg i veke 16. Han var alvorlig sjuk og hadde ikkje klart seg utanfor mors mage. På grunn av komplikasjonane som oppstod under fødselen ved fyrstemann, og enda meir under fødselen i mai, kombinert med at eg har stoffskiftesjukdom har graviditeten denne gangen blitt klassifisert som høgrisikograviditet. Så då går eg her med hjerte i halsen, og sjeleglad for kvar gong eg er kvalm. Eg skal til tidleg UL i veke 8 dersom alt framleis er bra, og til universitetssjukehus i veke 13. Har fått instruks om å ikkje stresse av legen, men å prøve å ta det mest mulig med ro og fokusere på å vere eit drivhus (hans ord..). Men som småbarnsmamma, treningsinstruktør og sjukepleiar er ikkje det så lett, og eg klarer ikkje slippe tanken på at det skal gå galt denne gangen også. Er her fleire i liknande situasjon eller som har opplevd tilsvarande som har tips og råd?

Huff, ikke noen lignende opplevelser. Men ønsker deg lykke til og krysser fingrene for at dette går bra [emoji173]️

Det må ha vært så vondt for dere[emoji173]️
*stor klem*

Men denne gangen skal det gå bra!![emoji4][emoji4]
Men du er nødt å lytte til legen. Ro helt ned og få den hjelpa du kan av mannen :)

Hadde et høyrisikosvangerskap sist. Det gikk heldigvis bra men fødte i uke 33.
Fødte uka etter jeg hadde vært innlagt for å gi kroppen hvile så her tåler jeg stress ekstremt dårlig. Veldig nervøs for dette svangerskapet men må bare være positiv:)

Beste rådet er å ta legens råd på alvor:)

Spennende med tul. Det går nok kjempefint denne gangen skal du se [emoji173]️

Back
Topp