hærlig

• Trådstarter Trådstarter !!
  • Opprettet Opprettet

!!

Forumet er livet
VIP
Første spark kom nettopp[:D] Hærlig!!!

Fere som er begynt å merke sparka?

Sist kjente eg ikkje noe før i uke 19.....så kom tidligere denne gangen ja[:)]

Så kjekt [:D]
Må være en helt herlig følelse!!!!

Gleder meg enormt til det, men er nok noen uker gjen til dess her[;)]

Ja, det er veldig hærlig! men gruer meg til senere, og dei blir harde! hugser fra sist hvor gnagesår i ribb'beina  eg hadde på slutten, det var gruusomt!!!

jeg har begynt å kjenne "poking" på innsiden av magen av og til jeg..[:D] å det er ikke luftbobler, for de kjenner jeg forskjell på, så dette er små spark fra spira i magen[:D] en deilig følelse

ORIGINAL: *oppsideisi*

jeg har begynt å kjenne "poking" på innsiden av magen av og til jeg..[:D] å det er ikke luftbobler, for de kjenner jeg forskjell på, så dette er små spark fra spira i magen[:D] en deilig følelse

Kjenner det samma... bare veeelig svakt... men skvetter hver gang, så ingen luftbobler her nei... (må bare meddele at min livmor liggge veelig høyt, og det gjorde den forrige gang også, var 11 uker på vei, men ble målt til uke 16, så regner med at jeg bare vokser fort*

jeg har kjent det i 14 dager alt <3<3<3 Er sååå deilig hihi... kjenner de blir sterkere og sterkere for hver uke som har gått <3

blir såååå misunnelig på dere altså[:D][:D]
heldig dere er som kjenner den lille[:)]

Jordmor sa til meg at morkaka lå ut mot magen, slik at det kunne ta lengre tid før jeg kjente noe :( så er vel leeeeenge til jeg får kjenne noe spark....

Så utrolig kjekt. Har ikke kjent noe enda, venter spent...nyt følelsen [:D]

ORIGINAL: *Emma08*

blir såååå misunnelig på dere altså[:D][:D]
heldig dere er som kjenner den lille[:)]

Jeg vet ikke om jeg kjenner eller ikke..[8D]

Back
Topp