Hærlig:D

caka*

Betatt av forumet
Endelig fikk jeg rotet meg opp på loftet å hentet mammabuksene mine, har gått med bukseknappen åpen en god stund nå så det var deilig å få på seg en mammabukse
Er jo ikke mer enn 12 uker på vei, men det merkes at det ikke er så veldig lenge siden sist graviditet for kjenner allerede livmoren helt oppe ved navlen<3 

Ja, ikke sant det er deilig!? Jeg begynte med mammabukser for ett par uker siden. Jeg bruker fortsatt mine vanlige bukser enten med lav knapp eller vha hårstrikk for å utvide ;) Men det er helt klart mest behagelig å bruke mammabukser :)

Hehehe, ja kanskje jeg også bør det snart. Går bra foreløpig. Med knapp igjen enda da :) Men når jeg setter meg så blir det jo strammere og det kan jo nødig være bra.

Jeg elsker mammabuksene mine!!! :) Har flere dongeribukser fra hm og synes de er like fine som de vanlige buksene mine. Så her ventet jeg ikke med å bruke de til jeg virkelig trengte dem en gang ;) 

Jeg vurdere også å skaffe meg mitt første par... Orker ikke trykk på magen, så selv om knappen går igjen, så avlastes den av en liten strikk for å ikke klemme. Merkelig, men sånn er det nå ;)

Begynte med mammabukser rett før jeg var i uke 12, taklet ikke presset på magen. Nå har jeg kjøpt et par nye på HM, er kjempefornøyd, ser ikke ut som mammabukser i det hele tatt og veldig behagelige :) Mye finere bukser på HM enn da jeg var gravid sist!

Graviditeten blir så mye mer virkelig når man tar på seg mammabuksene, og jammen så er det mye mer behagelig også :)

Back
Topp