Hær blir det fødsel i helga!!

mammatildennis2014

Betatt av forumet
Hær blir det nok fødsel i helga! I kveld startet jeg med litt rier i 7 tiden, skjønte ikke helt at det var det før halv 9 ca, da begynte jeg å ta tida på rietelleren og nå er jeg nede i ca 5 minutters intervaller :-D snakket med føden og skulle prøve å holde meg hjemme en liten stund til, men det er snart en time siden så mannen skal få litt søvn til så drar vi :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

åååh!! så deilig å være i gang! spennende :) masse lykke til!

Ååå! Kjempespennende! Skal tenke på deg og ønsker deg masse lykke til :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

2 cm opning og bra rier klokka 2 i natt, så nå skal vi hjem å sove noen timer å håpe på at mer har skjedd til i morgen tidlig :-) jordmora forventa å se oss igjen seinest i morgen kveld, så hær var ting i gang :-D

Så spennende!

Håper du får se lillen i løpet av lørdagen!

Masse lykke til! Så spennende :-)

Krysser alt som krysses kan for at lille'n er ute til i kveld :) Lykke til!!

Lykke til, så spennende! :)

Lykke til:):)

Lykke til

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Fortsatt ingen lillegutt på utsiden :-) jeg sov veldig lite i natt, så jeg var til slutt så sliten før fødselen kom ondtlig i gang at alt bare stoppet opp :-/ har fortsatt troa på at han snart kommer ut i helga, for hær skal det slappes av for fullt :-) har fortsatt kraftige rier, med det er litt uregelmessige nå :-)

Høres slitsomt ut.
Lykke til videre!!

Hatt rier i 24 timer nå.. Heldigvis greid å fått en del søvn nå, og riene er blitt mer og mer hyppige og kraftige siste timene :-)
Har siste tiden hørt historier fra 3 venninner med raske fødsler, de vet virkelig ikke hvordan dette er! Der har ungen vært ute etter 5 timer med rier :-p kjenner jeg blir litt misunnelig hær :-)
Jeg føler smertene er veldig sånn jeg hadde forventet, men likevel hadde jeg ikke greid helt å forestille meg dette :-) selv med mange timer smerte hittil, som blir bare værre og værre, har det hittil vært en fin opplevelse. Jeg har løpet av siste døynet lært å kjenne kroppen min veldig godt :-)

Back
Topp