Hællæ!

tweety78

Elsker forumet
Nå er det så lenge siden jeg var her inne og oppdaterte meg jenter, at jeg vi fikk nesten abstinenser!He he[:D] Nå popper det jo ut babyer her inne og det er jo bare så utrolig stas å ha fått sitte på sidelinja og følge med! Her i heimen er det bare bra igjen og Oda har begynt å spise som en mann etter at hun fikk Penicillinkur forrige uke, så var tydelig at det var noe skit som ikke ville slippe taket i lungene hennes stakkar. (bare vanvittig at vi måtte til legen hele tre uker på rad for å bli hørt..OG at vi måtte bytte lege![>:]) Men nå er jenta glad som dagen er lang og det prates som bare det! Masse utydelig for meg , men ho blir voldsomt ivrig om jeg er med på leken, he he[:D] Lille søta våres det se...[;)] 
Ellers går det så som så med dagmammaen om dagen, ho er jo ikke der sååå mye så sikkert derfor det stadig blir sår gråt/ hyl når vi må gå fra henne. Men vil jo ha henne selv de dagene jeg har fri så det får bare være sånn. Det beste hadde jo vært barnehage, men har jo ikke fått plass så...
Tannpussen går som en drøm om dagen også! Virkelig blitt helomvending her i huset siste tiden, og det merkes på alle parter. Både mamman og pappan har litt mer overskudd gitt! Deilig. Vil veldig gjerne bli med på dyreparktreff vi også forresten, knallgodt forslag![:)] Så utrolig gøy for de små, og ikke minst at pappaene også kan bli med![;)] 

Back
Topp