hælg!

snuppesnellamamman

mamma med mange interesser :)
Jeei! da er arbeidsuka mi over, å hela står for tur :) tenkte å ta med frøkna på bytur i morgen, hun syns det er så stas å ta buss, så da gjør vi det, evt kino og lunsj i byen før vi drar hjem igjen :) så lørdag må vi finne på noe, å søndag er det ski/akebrett med gode venner og grille pølse på bål(evt brødskive for jeg blir så kvalm av pølse ;)) å så håper jeg gubben har med seg noe fint fra Malga siden han har vært der hele uka, så synes jeg fortjener en ordentlig morsdagsgave i år :D :thumleft haha!

gjør på til helga dere da? :)

Høres ut som en koselig helg!

Her kommer svigermor og tante (på 13) på besøk, så det blir nok mye ut og lek og skiturer etc. Søndag er det karnevallsgudstjeneste som vi skal på-pleier ikke gå i kirka, men førsteklassingen går på Tros (trosopplæring for 1.trinn) og de har pyntet kirka og skal synge, så da må vi jo. Gutta gleder seg, de elsker kirka(!!!).

Vi skal bare slappe av og ha en koselig familiehelg. God mat og bakst på søndag.

På lørdag skal jeg være representere jobben, blir rart, gå fa 60% sykemelding til å jobbe mer enn fullt, men nyter det så lenge formen er god. Sist var jeg sykemeldt minst 50% hele veien.

På søndag skal vi i barnedåp, det gleder jeg meg til :-)

Desverre er det jobbe helg for meg, så lite kos med familien ;( og når eg ikke er på jobb er det lesing til eksamen som eg skal ha neste fredag. Men kos dere alle august mammaer i helga ;)

Her er det også jobbehelg.. Men blir litt hjemmekos på lørdags kveld og kosefrokost på søndag.. Disse arbeidshelgene blir bare kjedeligare og kjedeligare jo eldre ein blir!!!​

Back
Topp