Hæ? EL-slim nå?!?

Tullemor79

Gift med forumet
Heisann!

Dere som har vært gjennom IVF før. Er det vanlig å få EL-lignende slim mens man går på spray og sprøyter? Har nemlig masse blankt slim nå (sorry detaljene) og er redd for at jeg kan ha EL av meg selv før de rekker uttak[&:]

Som du vet så kan ikke jeg svare deg gitt.. hmm [8|] men rare greier, eller kanskje det ikke er så rart.. [8|] Godt at du skal på UL snart da [;)] Tror nok dette går som smurt jeg altså!

Håper noen andre har noen gode svar her!

Håper også noen kan svare, nesten så jeg vurderer å ringe til Porsgrunn å spørre her...[8|]

Du kan jo gjøre det også da.. de sier jo at det bare er å ringe! Gjør det du [;)] Kanskje de har en logisk forklaring på det hele.

Rrrring-rring!

Nå?? Ringte du eller??

Nei, har ikke gjort det enda

Mener å huske at jeg hadde det sånn. Tror alt er normalt når man tar disse medisinene[:D] Nesesprayen skal jo nedregulere kroppens hormon system (eller har jeg misforstått helt??) slik at legen kan regulere med hormondoser osv.. Jeg er veldig dårlig på å forklare...

ORIGINAL: Ida82

Mener å huske at jeg hadde det sånn. Tror alt er normalt når man tar disse medisinene[:D] Nesesprayen skal jo nedregulere kroppens hormon system (eller har jeg misforstått helt??) slik at legen kan regulere med hormondoser osv.. Jeg er veldig dårlig på å forklare...

Ringte tidligere i dag og det er visst ganske så normalt. Er en del som får slim selv om man går på medisiner, men det er pga hormonene som tilføres og jeg kommer ikke til å få EL av meg selv mens jeg tar spray og sprøyter sa de!

Det æ' bærre lækkert [8D] Godt at ting går normalt for seg tullemor! [;)]
Men du..over til noen annet. Vet du.. jeg tror de har bytta ut Kahn med han nye unge jeg altså.. Hvis ikke han Kahn bare gjør IVF uttak/innsetting da. [8|] Fordi vi hadde han unge igjen igår.. hihi..

hmmmm, da blir det spennende å se hvem jeg får morra på UL da...[8|] tenk, så langt har jeg satt min siste sprøyte. Håper det blir uttak på mandag

ORIGINAL: Ivara

Det er helt vanlig å få en de slim mot slutten av sprøyteperioden. Men så lenge du går på sprayen er det ikke sannsynlig at du får EL av deg selv, sprayen setter en effektiv stopper for det.

Lykke til med UL rett rundt hjørnet.

Takk, takk, dette blir spennende! Måtte ringe Porsgrunn i går, for jeg har så mye sllim. Minst like mye slim i dag som i går, men regner med de vet hva de gjør!!

I have done some research [;)] Man får ikke EL av seg selv så lenge man går på nesespray.. den hindrer jo at du får det av deg selv.
Var egentlig det de sa når du ringte, men jeg tenkte sånn i tilfelle de tar feil [8D] (særlig liksom).. hihi.. Tror det bor en detektiv i meg [:)]

ORIGINAL: Serene

Dette er helt naturlig [:)] ikke noe å bekymre seg over. som sagt så lenge du går på nesespray har du ingen eggløsning snakker av erfaring.. har ikke hatt TR på besøk på 2 mndt nå og ikke skal jeg ha det før etter fødselen heller! [:D]
bra du ringte for da fikk du forsikret deg om at det ikke var noe fare [:)] 
håper du får uttak hvert øyeblikk nå tullemor79 [:)]

ps. Grunnen til at jeg går 3 mnd på spray er jo for å hindre eggløsning slik at jeg ikke får mensen som gjør at endiometrosene vokser for de får næring ved hver menstruasjon. derfor blir den på en måte "tørket" ut fordi den ikke får næring [:)]

åh! Nå skjønner jeg hvorfor du holder på så lenge! Men nå kan du jo snart se slutten på sprayperioden [:)] 
Tullemor: skal du spraye i morgen før du skal på sykehuset??

ORIGINAL: wishingstar

ORIGINAL: Serene

Dette er helt naturlig [:)] ikke noe å bekymre seg over. som sagt så lenge du går på nesespray har du ingen eggløsning snakker av erfaring.. har ikke hatt TR på besøk på 2 mndt nå og ikke skal jeg ha det før etter fødselen heller! [:D]
bra du ringte for da fikk du forsikret deg om at det ikke var noe fare [:)] 
håper du får uttak hvert øyeblikk nå tullemor79 [:)]

ps. Grunnen til at jeg går 3 mnd på spray er jo for å hindre eggløsning slik at jeg ikke får mensen som gjør at endiometrosene vokser for de får næring ved hver menstruasjon. derfor blir den på en måte "tørket" ut fordi den ikke får næring [:)]

åh! Nå skjønner jeg hvorfor du holder på så lenge! Men nå kan du jo snart se slutten på sprayperioden [:)] 
Tullemor: skal du spraye i morgen før du skal på sykehuset??

ja det skal jeg! Bare ikke sette sprøyte!

Back
Topp