Hææ?

lalita

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Dere som har kids fra før osv. Eller kanskje bare peiling.
Inne på september er det en kid som sier ha det og vinker??
Jenta mi er jo september-baby (med oktober-termin, derfor ble jeg her, september-forumet sucks:P) men hu er ikke i nærheten av å komme med noe ord, eller vinke.

Er det vanlig at det skjer noe så tidlig, eller skjer det virkelig SÅ mye i utviklingen på bare ett par uker?

Blir satt ut jeg, gud så fort de skal utvikle seg.. Trodde liksom ikke praten og det kom før om hvertfall noen mnd til

Nei, det er ikke normalen! Jenten min lærte seg mamma og pappa rundt 6-7 mndrs alder, og vinking og hade lenge etter der igjen. Skal på ingen måte si at min unge er normalen, men det der hørtes veldig tidlig ut.

Nei, det er ikke normalen! Jenten min lærte seg mamma og pappa rundt 6-7 mndrs alder, og vinking og hade lenge etter der igjen. Skal på ingen måte si at min unge er normalen, men det der hørtes veldig tidlig ut.
Synes det er tidlig og jeg , hehe. Kanskje hun sier mamma i løpet av en mnd da?? :) hu er jo 6 mnd nå

Synes det er tidlig og jeg , hehe. Kanskje hun sier mamma i løpet av en mnd da?? :) hu er jo 6 mnd nå
Hun sa ikke tydelig mamma slik som vi sier det da, det er nok litt mye å forvente, men "maman" ;) Og da hun mestret det så gikk det kjempelang tid før hun lærte i si noe mer. Da hun var 1 år sa hun ikke så mye mer enn ja, nei, mamma, pappa, hei og hade.

Skal ikke se bort i fra at de begynner å prøve seg snart. Lillegutten min virker å være langt fra det enda, men plutselig så prøver de seg ;)

Dere som har kids fra før osv. Eller kanskje bare peiling.
Inne på september er det en kid som sier ha det og vinker??
Jenta mi er jo september-baby (med oktober-termin, derfor ble jeg her, september-forumet sucks:P) men hu er ikke i nærheten av å komme med noe ord, eller vinke.

Er det vanlig at det skjer noe så tidlig, eller skjer det virkelig SÅ mye i utviklingen på bare ett par uker?

Blir satt ut jeg, gud så fort de skal utvikle seg.. Trodde liksom ikke praten og det kom før om hvertfall noen mnd til

Det er ikke vanlig at dem begynner så tidlig med sånt ;) noen er raskere ute enn gjennomsnittet.. i barselgruppa med eldste jenta mi, så var det en unge som krabba ordentlig når han var 6 mnd :eek: hehe.. og hun selv gjorde ikke der før hun var over 10 mnd ;) mens nr 2 krabba når hun var rundt 8 mnd.. så er veldig forskjellig. .

Wæææ!! Jeg er ikke klar for alt dette! Jeg har jo nettopp født!! Shit assa, hvor blir tiden av??

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Haha, I KNOW, Snickers!! Det er syyykt.
Krabbing var jeg klar over, for en på svømminga gjorde det fra 6 mnd. Og det venter man liksom på..
Men å SNAKKE er jo helt vilt!

Seriøst??? Vi har jo akkurat født disse små... tia får FOR fort!!! :O :(

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Er jeg den eneste som bare venter på at ting skal skje??? :P haha.. syns det første halvåret kan være litt kjedelig.. de bare ligger der jo:P er nok bare jeg som er vandt med full fart, løping, skravling, klatring og tulling med de to eldste :P og gleder meg til minste også blir med på moroa :D

Er jeg den eneste som bare venter på at ting skal skje??? :p haha.. syns det første halvåret kan være litt kjedelig.. de bare ligger der jo:p er nok bare jeg som er vandt med full fart, løping, skravling, klatring og tulling med de to eldste :p og gleder meg til minste også blir med på moroa :D
Nei nei, misforstå meg rett. Jeg GLEDER meg til alt dette og, hehe. Blir så gøy når hun krabber og bablinga starter. Men kan liksom ikke fatte at vi er der allerede. At noen begynner å teste ut stemmen så tidlig. Trodde de skulle "ligge som slakt" en stund til :P

Jeg og gleder meg masse til alt som skjer fremover :D Meen tia går altfor fort fordi ;) Min første baby og synes det er så utrolig koselig <3 Many more to come ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

derr har MYE å glede dere til :D jeg liker babyer best fra de er ca 8mnd + :D er gøy nå også selvfølgelig, men gleder meg masse til lillebror er mer med på det som skjer :)

Gøy å høre Anita jeg syns også hun bare har blitt mer og mer morsom ☺️

Gøy å høre Anita jeg syns også hun bare har blitt mer og mer morsom ☺️

Ja det skjer jo mye nå iløpet av det siste(!!) halvåret:eek::D:D rulling hit og dit, åle seg rundt i ring, bakover og forover, krabbing, sitting, reise seg opp etter ting, gå, babling og ord :D morro!

Back
Topp