Hææærlig...

• Trådstarter Trådstarter SmulteTrulte
  • Opprettet Opprettet
S

SmulteTrulte

Guest
Lillesmurf har virkelig sparket fra seg i dag ♡♡ har tidligere bare kjent småbobling/kiling. . Men i dag har jeg kjent godt at det er lille som danser rundt inni der og jeg er ikke mere en 14+3 ♥♥ fantastisk følelse♥♥

Så heldig du er! Jeg har akkurat bikka 15 uker, og hadde håpet på å kjenne bevegelser litt tidligere enn forrige gang, men morkaka ligger jaggu foran, så jeg må belage meg på å vente gitt...
Har kjent noe som jeg er usikker på om er bebis eller bare luft :P , så jeg gleder meg til jeg kjenner at det definitivt er bebis =D

Forresten, jeg ser du har termin 20 august, og er 14+3. Jeg har termin den 17, og er 15+1?

Men da skjønner jeg egentlig. Har jo samme ticker jeg, og den er jo ikke norsk. Jeg valgte å ha riktig termin, og heller at den viser feil ukeantall, og du har valgt det motsatte ;)

Men da skjønner jeg egentlig. Har jo samme ticker jeg, og den er jo ikke norsk. Jeg valgte å ha riktig termin, og heller at den viser feil ukeantall, og du har valgt det motsatte ;)

Stemmer det :p sitter for det meste på tlf, og da kommer ikke tickerene opp. Så det tenkte ikke jeg på :p

Back
Topp