Hæææ??

Taza

Blir kjent med forumet
Fikk brev fra Medicus forleden dag, og der står det:
Blitt bestemt at du skal ha ICIV evt ICSI ved neste forsøk.. ICSI er jeg med på, men hva er ICIV???

Det er så mange forkortelser på ting ut å går at jeg henger ikke med lenger..har hørt om mange nå, men denne iciv var ny...kan desverre ikke hjelpe deg der.. Kikket igjennom papirene mine jeg fikk fra medicus engang, men ingenting nevnt om det..[8|]

Det eneste jeg fant om det er dette : ICIV = Blanding av ICSI og IVF. 50% av eggene utføres det IVF på og 50 % ICSI.  Saa antar de proever begge deler avhengig av hvor mange egg/svoemmere dere har?

ORIGINAL: Guria

Nei det har jeg aldri hørt om jeg heller!

ORIGINAL: Kanskje snart?

Det eneste jeg fant om det er dette : ICIV = Blanding av ICSI og IVF. 50% av eggene utføres det IVF på og 50 % ICSI.  Saa antar de proever begge deler avhengig av hvor mange egg/svoemmere dere har?

Dette stemmer faktisk dete, har hørt om dette fra amerikanerne, men jeg trodde det bare var litt taste feil ute og gikk jeg. Men der er det vanlig å kombinere disse to dersom man er i gråsonen. Det var ei som hadde dette nå og der befruktet hun like mange egg med begge metodene, så for henne så kunne hu sikkert ha holdt seg til det vanlige sa hun.

OI! Da var det ICIV vi hadde på første forsøk. Visste ikke at det hadde et navn[8|]
3 av våre 10 egg fikk ivf og resten icsi.......   
satte inn 1 egg som var resultat av ivf og har 2 icsi-egg på frys[:)]

Back
Topp