Hæææærlige Nord-Norge :)

Klokka er åtte og det er enda ikke mørkt ute :) Gleder meg til det er lyst døgnet rundt :) Og til sommeren når midtnattsola titter fram :) Nå synes jeg bare den her drittsnøen kan forsvinne, vi har nok nå :) Når våren kommer så blir det campingtur med vogna i helgene :)

Gleder meg også masse til snøen forsvinner selv om jeg ikke bor så langt nord :)

Klokka er åtte og det er enda ikke mørkt ute :) Gleder meg til det er lyst døgnet rundt :) Og til sommeren når midtnattsola titter fram :) Nå synes jeg bare den her drittsnøen kan forsvinne, vi har nok nå :) Når våren kommer så blir det campingtur med vogna i helgene :)
jaaa sant :=) Hvor i nord-norge bor du? Harstad her :D

=), det e flott her på sommern når d e lyst heile natta, men sku gjerne ønske d va litt varmare sommera menmen:).. Harstad her å=)

Godt med flere nordlendinger :) Nordreisa her. Det ligger i NordTroms :)

Har slektninger i Harstad jeg :)

Jeg er fraflytta nordlending fra Gratangen :) Må si jeg gleder meg til hver sommer med lyse netter og midnattssol :D Finnes ikke noe vakrere enn nord norge på sommeren ♥

så gøy med nordlendinger på forum da:=) har inntrykk av at de fleste er sørfra ;)
=), det e flott her på sommern når d e lyst heile natta, men sku gjerne ønske d va litt varmare sommera menmen:).. Harstad her å=)

Er du på Bim treffene?

Er også fra Nord-Norge! Narvik :D

Nei er ikke det.. ;)

Back
Topp