hæææærlig!

nobody

Glad i forumet
no e i ferdig me alle pakkan!![:)] d e deilig[:)]
og veit dokker ka?? i har masse penga igjen!![:)] og har betalt alle regninga!! nokka positivt må nå skje me å liksom[8D]

e dokker ferdig me gavan?? og ka har dokker kjøpt til ungan og type??[:)]

HA HA HA HA... Du snakker...
Ferdig du liksom...!?!

Men jeg unner deg det snuppa!

Absolutt ikke ferdig.
Kjøpt til foreldra til Glennerten,
Til pappa og Bæsta,
og ungene...

Ungene får ikke mye av meg, altså...
Skal ikke feire jula sammen med dem heller...
(ikke at de hadde fått noe mer hvis vi feira sammen, altså...)
Tutta får penkjolen hun skal ha på på kvelden,
og Propellus får ny skjorte og strikkavest til å ha på.
Da får de pakkene fra meg litt tidligere på dagen,
og kan snakke om at de er fra mamma FØR alt pakkestyret starter...

i har kjøpt altfor masse t snuppa i[:D] i va jo egentlig ferdig me hennes før i dag, men fant ei bukse i sta som va sååååå kul, så den måtte i bare kjøpe[8D] hærlig å slippe å tenke på pengan!! har vel aldri skjedd før[:D]

i har kjøpt
*hello kitty hus
*to sett me dokkeklea
*ett puslespill
*tre buksa
*tre gensra
*en strømpis
*tre pk trusa

ka i har kjøpt t joa får dokker ikkje vite i tilfelle han el nokken andre snik[:D] godgave som han ikkje ska vite om på forhånd[:D] men kan si i har brukt 1800 kr på han[8D][8D] *hildemor har endelig penga*[8D][8D] tihi[:D]

Deilig å være ferdig!!!
Jeg mangler å pakke inn litt til Alexander og en liten gave til Ørjan så er alt i boks!!!
Og jeg har igjen penger jeg også!!! [;)] Det er jo nesten enda bedre...

Mangler vel egentlig bare gavene til egne unger, vi[;)][:D]

(også kansje litt smågaver til diverse venner's barn, som vi skal treffe på veien østover, men det er jo bare kos[;)][:D])

guud kor masse du har kjøpt da[:D]
sikkert samme hello kitty huset som i har kjøpt?? sånn lite me tre figura og utstyr og med lys inni?[:D]

ORIGINAL: Mrs J.

ORIGINAL: nobody

guud kor masse du har kjøpt da[:D]
sikkert samme hello kitty huset som i har kjøpt?? sånn lite me tre figura og utstyr og med lys inni?[:D]

Thea får mindre enn gutta så jeg overførte 500 til kontoen i går så det skulle bli likt[:)]
Vet ikke om det er samme huset.
Vi kjøpte det til 350,vet det er et til 169.- også.

vi kjøpte d på tilbud t 299..

ORIGINAL: Mrs.B

Her får ho

- Bok, med seg selv som "Helt"[:D]
- Hot Wheels elektrisk bilbane (til henne og pappan[8D])
- bærbar Cd spiller med microfoner og cd
- askepott bilde til veggen og disney pinsesse bok med forskjellige godnatt sanger..

her får hun i bøtter og spann av resten av familien også.. bare mi tante har vell handlet småting tl 1000lappen... (hun har overtatt alle mine pakker[8D])

Hvor? hva? hviiilken?
[:)]

Jeg er helt ferdig med gavene...og ja...jeg vet, bruker for mye...som altid..hehe

Jeg og sambo har kjøpt oss fellesgave, TV til soverommet!![:D] 
Og så får han en slik pc-table-pute fra ungene...jeg tror jeg får støvler som jeg ønsker meg..hihih

Snuppa får DYR gave i år, men vi må bare, for hun må ha det til skolen... nemmelig bærbar pc. Sånn liten 12" til nesten 4000,- [8|][:-] menmen...blir IKKE like dyr gave hver år asså!
Fra turbo får hun et dataspill og fra nissen handballsko.

Turbo får cars sparkesykkel, cars sykkelhjelm (får sykkel med bestemor) , og del småleker! [;)]
Fra snuppa får han hopsy daisy bamse og fra nissen får han legosett!

Ja,er faktisk blitt ferdig med gavene,mangler å pakke inn bare...[:-]
Kællen og jeg gir ikke til hverandre i år ble vi enige om...
Har kjøpt Nintendo wii til barna,den har de fått allerede da...
Eller så får Emina en sånn stor ponny hun kan tegne på også får ho ponny sengesett av nissen...
Tobias får sitt eget wii spill,Hugo,og den siste Kaptein Sabeltann filmen av nissen...
Og I-L får seg egen vekkeklokke,ser ut som en koalabjørn,også får ho en barbie film av nissen...[;)]
Ellers så er den mest spesielle gaven til ho bestemor i år,ho får dvd spiller!!![:D]

Her er jeg ikke ferdig med noe...
Svigerfar har havna på sykehus å blir hjerteoperert på lillejulaften så ting har stått litt stille siste dagene. Vi skulle feire julaften hos svigers i svigermor har avlyst jula så nå må jeg i gang med å få huset i stand og handla inn mat. Ting ble ikke som planlagt.

Men det blir vel jul alikevel....

Uff da Trulte, det hørtes ikke ut som noen alright start på jula, men det er vel som du sier; det blir jul allikevel... Håper alt går bra!!

Pleier ikke kjøpe så dyre gaver til barna, men i år ble det dyre gaver til alle tre. Og så fikk alle tre bare en lite3n ting til gebursdag. Hjarrand fikk scoobydoo dvd til bursdagen, og den skal vi se på laptoppen på hytta i jula.
Hjarrand får DS sånt mini dataspill`+ flere spill, Hauk f¨r en robot dinosaurus, Eira f¨r en stor lekehund, med masse effekter. Alt er kjøpt på tilbud og spesielt de to eldste får noe de virkelig ønsker seg.

Back
Topp