Hææææ????

Bero

Forelsket i forumet
Da jeg skiftet sengetøy til barna og oppdaget jeg (litt for sent, ammetåket? [8D]) at min datter hadde ikke laken til riktig mål på denne IKEA madrassen hun har. Huuuuffff. Den hadde mål 80 x 120 cm. Okei, da stakk jeg av til Princess i håp om de hadde den målen. Niks, det hadde de ikke, så var det IKEA-tur.

Jeg kjørte dit og fant IKKE laken til den målen!!!??? WHAT HELL??? Jeg gikk rundt og lett lenge etter denne. Stranger....Så jeg spurte ansatte om de visste om de hadde den målen og gjett hva de sa...? "Neeehhhh...vi har ikke den målen, vi..." HÆ? Jeg nevnte (tydeligvis irritert da): "Vi har en madrass fra IKEA som ble kjøpt for ca halv år siden, og dere har IKKE laken til denne målen til DENNE madrassen som er kjøpt herfra????" De så litt flaue ut...røde kinnene. Jupp...Jeg måtte gi opp og fant en tjaaaa laken til 80x 200 til takket.

Så vel hjem, "pakket" jeg laken rundt madrassen. Gikk greit..men for en dritt svensk IKEA! Dårlig assa...Jeg handler ikke mye der...uansett.

Dette var litt lang ja...men men...

ORIGINAL: ~Ann Helen~

Ikea kan være rar. Jeg shopper ikke dyne, madrass og sånt, da de er sære og egne på str..[8|]

Så sant, så sant når det gjelder madrass osv. Har bare madrass fra IKEA. Vi måtte det siden vi kjøpte en brukt vokseseng til datteren og den hadde mål 80x120 FØR den kan bli 80x200. Dermed fant vi bare madrass som passet til denne senga, nemlig IKEA [:@] Har kjøpt en skummadrass først og skjærte den til riktig mål. Men den ble bare verre siden den fikk bul på motsatt side for å si det sånn og blitt tynnere...Kjipt madrassen...Akk da...IKEA madrass var vi nødt å kjøpe pga riktig mål. Jeje...Dyne og sånt kjøper vi på annen butikk!! [:D]

Kjipt når sånt skjer...

Men jeg handler ikke madrasser andre steder enn på Ikea, jeg. De er tross alt best i test... [:)]

helt andre str her på alt til seng[;)] Har norske dyner og puter, som jeg aldri får rett sengetøy til..så siden jeg bor her får jeg nok bare bytte det ut[:)]

men laken trodde jeg var samme mål, men kanskje ikke det heller--

ORIGINAL: SookieStackhouse

Sprinkelsengene IKEA selger i norge er 60*120 de. Synes 80 hørtes veldig bredt ut!

Kjøpte en seng der for noen måneder siden, og en for litt over ett år siden .Samme mål på begge to, og vi har ikke hatt noe problem med å få tak i hverken overmadrasser ,tisselaken eller vanlige laken til den

Det er ikke sprinkelseng min datter har nå. Hun har en vanlig seng som kan "vokse" med henne [;)] Dermed litt annet str enn jeg hadde tenkt liksom...Men uansett skjønner at det er bare 60x120 på IKEA sprinkelseng ja..har en sjøl hjemme til lillegutt på ett år som har arvet denne sprinkelsenga etter sin storesøster.....Der går det bra ja [:D]

Back
Topp