Hårvekst

• Trådstarter Trådstarter Bkno29
  • Opprettet Opprettet
B

Bkno29

Guest
Noen flere enn meg som synes håret vokser saktere? Hva kommer dette av.
Tenker på hårene under armen og leggene

Syns det vokser dobbelt så fort jeg, iallefall nedentil og under arma. Leggene mine har jeg ikke kontroll på lengre xD

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Kan ikkje sei da...syns alt håret på kroppen vekse fortare og tjukkare enn da gjere t vanlig...

Hadde det bare vokst saktere...:/ Jeg føler det gror fortere enn noen gang!

❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️

Bare hos meg det har stoppa opp hos? haha
Tror ikke det er av vitaminmangel ogl da jeg tar vitaminer hver dag.. Merkelig, vanligvis vokser håret mitt ut to dager etter barbering!

Syns d vokser fortere jeg!! Spes uønsket hårvekst :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg vet ikke hva det kommer av, men jeg klager ikke. Jeg syns jeg har fått mindre hår og det tar lenger tid enn vanlig før det gror ut. Jeg vokser meg, men allikevel. før vokset jeg meg ca her 4.uke, nå kan jeg vente på 6-7uker og det er meget lite. Hudpleieren var helt fascinert :D
Håper det fortsetter slik :)

Jeg har det på samme måte, spesielt på leggene, der vokser det veldig sakte ut igjen. Klager ikke på det ;) :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg vet ikke hva det kommer av, men jeg klager ikke. Jeg syns jeg har fått mindre hår og det tar lenger tid enn vanlig før det gror ut. Jeg vokser meg, men allikevel. før vokset jeg meg ca her 4.uke, nå kan jeg vente på 6-7uker og det er meget lite. Hudpleieren var helt fascinert :D
Håper det fortsetter slik :)

Ja det må jo være himmelsk! Nyt det så lenge det varer!!

❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️

Håret mitt vokser som ugress, det samme gjør neglene.. Har fått de klørne! Kroppshår andre steder føler jeg er mye det samme som vanlig, hverken mer eller mindre.. :)

Synes også det spirer og gror fælt :P Får stubber mye fortere enn vanlig!

-Fra appen-

Mindre på leggene, men alle andre steder spirer og gror det. Æsj liker ikke hår så mange steder;)

Kunne gådt vært foruten det meste håret untatt håret på hode og der nede altså :rolleyes:

Syntes håret vokser mye fortere, barberer meg under arma nesten hver dag i allefall.. Men det kan ha noe med at man har så mye hormoner som påvirker. Når man kommer i overgangsalderen blir noen kvinner ekstra hårete, pga. Mindre østrogen.

Sent from my iPad using BV Forum

Håret mitt vokser som ugress, det samme gjør neglene.. Har fått de klørne! Kroppshår andre steder føler jeg er mye det samme som vanlig, hverken mer eller mindre.. :)
Ja, neglene vokser super fort! Helt tydelig at det er mye som foregår i kroppen :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her vokser det vilt! Fått tykkere hår på hodet og generelt kroppshår vokser fortere. Og neglene har tatt helt av her :-P hehe!

Det er rart hvordan den lille i magen kan påvirke oss og kroppen vår. :)
Jeg kommer vel til å røyte like ille som hunden min etter fødselen, siden det nesten ikke hår på børsten etter å ha gredd meg :P Faller få hår fra hodet om dagen.
Glad jeg slipper å finne frem hekksaksa for resten av kroppen.
Nyter det at kroppshåret vokser sakte. Krysser fingre og tær for at det fortsetter etter fødselen også..

Vokser fortere her! :o

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp