Hårvekst

Jorlin86

Betatt av forumet
Etter jeg ble gravid har jeg fått mindre og mindre hårvekst! Har hørt at det er motsatt for mange andre, er det flere som opplever det samme som meg? Hadde ikke gjort noe om dette blir slik i fremtiden også altså ;p

Jeg har såvidt barbert leggene gjennom svangerskapet=p Dusjer annnehver dag og er like overraska,INGEN HÅR, INGEN stubber=O Hva skjer liksom???=p

Men må barbrere andre plasser, men er mye mindre enn hva det pleier....Ehhh ja hehe svarer nå ærlig jeg;)

Blitt mindre her å :D Men tar de stubbene som er når jeg er i dusjen :p

Må si at dene delen av graviditeten liker jeg ;)

Thesso_88 skrev:
Jeg har såvidt barbert leggene gjennom svangerskapet=p Dusjer annnehver dag og er like overraska,INGEN HÅR, INGEN stubber=O Hva skjer liksom???=p

Men må barbrere andre plasser, men er mye mindre enn hva det pleier....Ehhh ja hehe svarer nå ærlig jeg;)

Samme her! Og kan man beholde dette etter at babyen har kommet ut? Vær så snill? =)

Ja!! Skulle gjerne ønsket det;)! Hihi vi får ønske oss det til jul!

Mrs. Potato Head skrev:

Thesso_88 skrev:

Samme her! Og kan man beholde dette etter at babyen har kommet ut? Vær så snill? =)

Har ikke tenkt over dette jeg, men når jeg tenker meg om barberer jeg ikke leggene like ofte lengre nå. Men har derimot fått masse hår på magen, der jeg aldri før har hatt hår! DET liker jeg ikke... haaaar så lyst å fjerne det, men har lest overalt at hvis man ikke rører det er det sånt som forsvinner etter fødsel, så satser på deeet! :-)

karamell skrev:
Har ikke tenkt over dette jeg, men når jeg tenker meg om barberer jeg ikke leggene like ofte lengre nå. Men har derimot fått masse hår på magen, der jeg aldri før har hatt hår! DET liker jeg ikke... haaaar så lyst å fjerne det, men har lest overalt at hvis man ikke rører det er det sånt som forsvinner etter fødsel, så satser på deeet! :-)

Det er derimot noe jeg ikke har tenkt på. Har også hår som står rett ut på magen, men har regnet med at dette er en reaksjon på at huden har strekt på seg. hehe

Jorlin86 skrev:

karamell skrev:

Det er derimot noe jeg ikke har tenkt på. Har også hår som står rett ut på magen, men har regnet med at dette er en reaksjon på at huden har strekt på seg. hehe

Ja, det er nok det. Hormoner, hormoner, hormoner!! Er bare glad det er nå på vinteren jeg er gravid, hadde jo ikke sett så fint ut å struttet rundt i bikini med gorillamagen ;-) Hehe!

Magen er såpass i veien at jeg endte med brasiliansk voksing for første gang for et par uker sia :O.. Ikke heeelt anbefalt å gjøre for første gang mens man er gravid, med tanke på at du har myyye mer følelser enn normalt.. hahaha... men men, slepper i allefall å stuke med den plassen ei stund :D
Ellers utenom det så ja, er vel kanskje litt mindre vekst på legger osv enn normalt når jeg ser etter :O
Ang hår på magen så har jeg bittelitt selv nå.
Når jeg la merke til det for litt sia så holdt jeg på å dø av latter!
Så plutselig for meg at det skulle bli myye hår etterhvert sånn at jeg kunne måle med en kompis om hvem som har mest hår, ikke bare hvem som har størst mage.. hahaha! XD
Jeg og dagdrømminga mi :P

Det er nok fordi dere får jenter!! Jeg hadde det på samme måte sist, og nå har jeg masse. Sikkert fordi jeg får en gutt og har testosteron i kroppen.

girl skrev:
Det er nok fordi dere får jenter!! Jeg hadde det på samme måte sist, og nå har jeg masse. Sikkert fordi jeg får en gutt og har testosteron i kroppen.

Sist venta jeg en gutt, men kan ikke huske noe hår på magen som denne gang. Så tror det er helt tilfeldig fra svangerskap til svangerskap :)

Alatariel skrev:

girl skrev:

Sist venta jeg en gutt, men kan ikke huske noe hår på magen som denne gang. Så tror det er helt tilfeldig fra svangerskap til svangerskap :)

Tror også det er helt tilfeldig hvordan kroppen reagerer akkurat der. Venter jente jeg, men har masse svarte, lange EKLE hår på magen :-p

Back
Topp