Hårvekst :S

lmk88

Forumet er livet
VIP
Oktoberskattene 2015
Ligger her og ser på at magen hopper... Og da legger jeg merke til hvor mye hår jeg brått har fått på magen :S Masse lange hår overalt. Føler meg nesten som en varulv..

Fler som har fått mer hår på magen? :P

Jeg har ikke fått det denne gangen, men jeg syns også jeg fikk det forrige gang.. aner ikke hvorfor men : )

Jeg har oppdaget akkurat det samme. Plutselig veldig mye og lange hår på magen.. hjelpes.. men syns å huske at jeg hadde det med storebror også så de forsvinner jo etter fødsel. Men ser jo helt corny ut. he he

SAMME HER!!!!! 1 hår er svart så håper ikke jeg får DEN veiviseren :p Tørr ikke nappe det heller i tilfelle det blir fler....

Jeg fikk med eeeen gang jeg ble gravid! Skjønte ingenting! Man kan seriøst se en svart strek helt fra bh`kanten og ned til trusekanten! Men det går visst vekk etter fødselen da :)

Den streken har jeg også fått-... Den går bra navlen og.........ned :P

masse masse hår på magen :S
Ja kjenner igjenn "varulv" følelsen :P

Ja, men helt lyse og tynne dunhår, har også fått en del på ryggen. Fikk det sist også, men det blir borte igjen.

huff ja :/ 
magen er full av små dunhår og  litt stivere i en stripe fra navlen og ned... :/ 
Har også fått masse dun på ryggen :S 

Kjenner virkelig igjen varulv følelsen, håper dette forsvinner med en gang etter fødselen :/

Masse helt hvite dunhår på magen og på kjakene, er bare jeg som ser dem og ser ikke akkurat på det som noe stort problem, bare veldig artig fenomen. Kroppen prøver så godt den kan å isolere de viktige områdene :)

Jeg har ikke fått den stripen enda, men fikk den med førstemann. Så går egentlig bare å venter på den...

hehe jeg fikk også masse hår for en måned tid siden...men nå i det siste har de nesten forsvunnet igjen?? merkelig.. :)o

Masse dun på magen her også. Heldigvis lyse hår. Hadde det sist også. Stripen også og den gikk ikke bort før 6 mnd etter fødsel mener jeg å huske.

Hehe, jeg har også fått masse hår på magen, og for å være helt ærlig var jeg veldig usikker på om jeg hadde det fra før, har jo aldri sett så mye på min egen mage som nå etter at jeg ble gravid;) Jeg ble kjempe letta over å se at det er flere som har det slik. Mine er også som små dun og helt lyse.

Krysser fingrene for at de forsvinner igjen, men overlever nok om de ikke gjør det også ;)

Back
Topp