Hårvekst i ansiktet....

Løvinnen

Glad i forumet
Vet ikke om det er innbilning, men jeg føler og tror at jeg under graviditeten denne gangen har fått mer ansiktshår, dvs "dun" på kjevepartiet, helt opp mot øreflippene [:@]
Har ikke lest at man kan få mer ansiktshår a'la "skjegg" under en graviditet? [8|]
 
Huff - håper det forsvinner igjen!!!
 
 
du skulle sett magen og armene mine i forrige svangerskap, fullt av dun\lyse hår som dekket heeeele
magen. Altså da snakker vi hårvekst, men heldigvis så lyse at de syntes ikke så godt, og etter fødselen,
vips borte[:D][:D]
 
Får mindre hårvekst jeg...[8|]
 
Jeg syns også jeg kanskje har fått litt mer dun i ansiktet, men det er heldigvis helt lyst, så tror ikke det vises så godt for andre. Har også blitt hårete på magen. Samboeren min fleiper med at det sikkert er fordi jeg stryker så mye på magen, at jeg stimulerer til økt hårvekst[:D][;)]
 
Jeg har heller ikke i ansiktet men på magen. Ble helt forskrekka første gang jeg oppdaget det. Men som de andre sier, det forsvinner nok etter fødselen, hehe. 
 
I mitt forrige sv.skap merket jeg ikke forskjell i hårveksten, men jeg røytet mye mer en vanlig gjennom hele sv.skapet OG da jeg ammet. Var ikke mye hår igjen etter en periode...
 
Nå merker jeg at jeg har fått mer hår på magen, ikke hele magen, men akkurat på "veiviseren". NICE!!! Føler meg som en ulekker manne-kvinne... Napper hårene nå, men vet ikke om jeg orker å holde på sånn i evig tid??
 
ORIGINAL: viblirsnart5

de to forrige gangene fikk jeg mindre hår!barberte ikke leggene på 5-6 mnd!!!! og det er jo sinnsykt til å være meg!har svartehår og gooooooood hårvekst til vanlig.
men denne gangen merker jeg ikke forskjell på det.må liksom barbere meg like ofte som vanlig!!
men det er jo sikkert bare sånn "myte" men det sies jo at hvis man venter ei jente så minker hårveksten og er det gutt så blir det mer eller ikke forskjell.
så stemmer det på dere som har økt hårvekst??
(har to jenter så på meg stemte det jo sist,men nå vet jeg ikke enda)

 
Hmmmmmmm....
Jeg fikk gutt sist, og hadde nesten ikke hår igjen på kroppen. Håret på leggene kom tilbake etter fødselen, men har fortsatt lite hår på armene[:)] På hodet fikk jeg flott fall i håret. Det var jeg VEEEEEEEEEEEEEEEEEEELDIG fornøyd med.
 
Får en gutt nå også, og det ser ut som om jeg får like lite hår som sist. Men fallen i håret har forsvunnet de siste ukene[&:] Bikinilinjen ser desverre ut til å være eneste sted hvor det blir merer hår[:@][:@][:@] Det ble det forresten sist også..... Så i år blir det shorts[;)]
 
Jeg har begynt å miste hår jeg... akkurat i vikene..vises ikke så veldidg, men håret ser litt mer slitt ut. D samme skjedde forrige gang og merket ikke at d var borte før jeg begynte å få det tilbake når ungen var 4-5 mnd. Da såg d rart ut, for alt var liksom bare noen mm..
 
For meg stemte det ikke. Fikk gutt første gang og fikk ikke mer hårvekst da. Denne gangen skal jeg ha jente, og da har disse lyse dunene kommet i ansiktet.....
 
 
ORIGINAL: Phoebee

Jeg har begynt å miste hår jeg... akkurat i vikene..vises ikke så veldidg, men håret ser litt mer slitt ut. D samme skjedde forrige gang og merket ikke at d var borte før jeg begynte å få det tilbake når ungen var 4-5 mnd. Da såg d rart ut, for alt var liksom bare noen mm..

 
Akkurat det samme skjedde meg... Rare greier det der. Mye som skjer i kroppen når man går gravid!
 
ORIGINAL: Løvinnen

Vet ikke om det er innbilning, men jeg føler og tror at jeg under graviditeten denne gangen har fått mer ansiktshår, dvs "dun" på kjevepartiet, helt opp mot øreflippene [:@]
Har ikke lest at man kan få mer ansiktshår a'la "skjegg" under en graviditet? [8|]

Huff - håper det forsvinner igjen!!!




Har oxo fått dette problemet. Men håper det forsvinner igjen.
Men må tilstå at det er sinnsykt vanskelig å bare la dem være der og ikke nappe, men hver gang jeg får lyst til å nappe så sier jeg til meg selv. Napping = svarte hår.... Men synes det er utrolig ekkelt!!!!
 
ORIGINAL: inkri

Har oxo fått dette problemet. Men håper det forsvinner igjen.
Men må tilstå at det er sinnsykt vanskelig å bare la dem være der og ikke nappe, men hver gang jeg får lyst til å nappe så sier jeg til meg selv. Napping = svarte hår.... Men synes det er utrolig ekkelt!!!!


Hæ?? Får man svarte hår om man napper?? Det har jeg aldi hørt. Hm..men jeg har ikke så mye peiling på sånt.
Jeg merker forresten også mer til økt hårvekst på bikinilinja. Bikinilinjeområdet blir liksom bare større og større...[&:]
 
ORIGINAL: inkri

ORIGINAL: Løvinnen

Vet ikke om det er innbilning, men jeg føler og tror at jeg under graviditeten denne gangen har fått mer ansiktshår, dvs "dun" på kjevepartiet, helt opp mot øreflippene [:@]
Har ikke lest at man kan få mer ansiktshår a'la "skjegg" under en graviditet? [8|]

Huff - håper det forsvinner igjen!!!




Har oxo fått dette problemet. Men håper det forsvinner igjen.
Men må tilstå at det er sinnsykt vanskelig å bare la dem være der og ikke nappe, men hver gang jeg får lyst til å nappe så sier jeg til meg selv. Napping = svarte hår.... Men synes det er utrolig ekkelt!!!!

 
Det er helt motsatt [:D] Barberer du vil hårene bli tykkere og mørkere, napper du røsker du fra roten og opp og det som vokser ut igjen har ikke forandret seg..
 
ja hahahahahaha, eg såg på det samme hos meg idag!!!!!!!!!! Så då må det jo vere noko som er gravidrelatert!!! Tenkte at det er ikkje berre babyen som utvikler dunvekst i disse dager!!!!1 [8D][:D] Men som med det meste så bryr eg meg ikkje... sånn er det berre tenker eg...
 
ORIGINAL: Løvinnen

Vet ikke om det er innbilning, men jeg føler og tror at jeg under graviditeten denne gangen har fått mer ansiktshår, dvs "dun" på kjevepartiet, helt opp mot øreflippene [:@]
Har ikke lest at man kan få mer ansiktshår a'la "skjegg" under en graviditet? [8|]

Huff - håper det forsvinner igjen!!!


 
D e normalt. eg og fekk d m Leon, å ja d forsvinne itte fødselen:) Heldigvis!:)
 
ORIGINAL: Apple

ORIGINAL: MarcElia

ORIGINAL: inkri

ORIGINAL: Løvinnen

Vet ikke om det er innbilning, men jeg føler og tror at jeg under graviditeten denne gangen har fått mer ansiktshår, dvs "dun" på kjevepartiet, helt opp mot øreflippene [:@]
Har ikke lest at man kan få mer ansiktshår a'la "skjegg" under en graviditet? [8|]

Huff - håper det forsvinner igjen!!!




Har oxo fått dette problemet. Men håper det forsvinner igjen.
Men må tilstå at det er sinnsykt vanskelig å bare la dem være der og ikke nappe, men hver gang jeg får lyst til å nappe så sier jeg til meg selv. Napping = svarte hår.... Men synes det er utrolig ekkelt!!!!


Det er helt motsatt [:D] Barberer du vil hårene bli tykkere og mørkere, napper du røsker du fra roten og opp og det som vokser ut igjen har ikke forandret seg..


Hårene blir ikke mørkere av verken napping eller barbering! De har den fargen de har om man barberer eller ei! Men de kjennes derimot stivere ut når de vokser ut hvis man barberer, fordi de da blir kuttet rett over fremfor å vokse opp med en myk, naturlig spiss.

 
Det sies så, men det stemmer ikke.. De BLIR mørkere, jeg har testet.. Nettopp etter en slik diskusjon [:D]
Barberte ene leggen, vokset den andre.. Gjorde dette over ganske lang tid, og resultatet ble en legg med stritt stivt nesten SVART hår, og en legg med vanlig legg-dun, i min egen farge - mørk blond/lys brun [:)]
 
Back
Topp