Hårutvikling! *bildetråd!!!!*

Vand

Forumet er livet
Kom til å tenke på hvordan maik1 mobbet meg fordi jeg hadde babyshampoo til Emmeli... Hun hadde jo ikke noe hår! [8D][:D]

Så derfor:

Emmeli og Emma ca 9 mnd!

Her er akkurat ett år siden i dag:

Og dette er i dag (litt uheldig med vinkelen da, men gadd ikke ta flere bilder[8D]):

Få se hårutvklingen på deres småttiser da! [:D]

Oi, så mye hår Emmeli har fått, ser hun som hun har skikkelig tjukt hår[:)]

Emma har ikke sånn kjempe masse hår enda, men kommer seg sakte og godt[8D]

10 mnd:

2år:

2år:

Får ikke se det første bildet[8|] Men hun er nydelig den jenta di altså! [:D]

edit: nå får jeg se bildene! Kjempesøt! [:D]

Sofie har nesten ikke hår[>:]

åhh hun har jo fått MASSE!!!

Min er litt i samme kategori som Emma sin[8D]

10 mnd:

juni året etterpå:

For par uker siden:

ORIGINAL: Anis

litt mer enn ved fødsel vil jeg tro uansett! [:D] bilder! [:D]

ORIGINAL: Vand

ORIGINAL: Anis

litt mer enn ved fødsel vil jeg tro uansett! [:D] bilder! [:D]

Bare såvidt det[X(] Er på jobb nå(skammeseg)skal slenge ut når jeg kommer hjem!

For en storjente du har fått tjukka! Hun har virkelig mistet babypreget sitt! [:o][8D][:D][:D] Syns hun har kjempefint hår! [:D]

Og du: Jeg ELSKET den kjolen hun har på det nederste bildet, typisk meg i mine barns klesstil! [8D]

ORIGINAL: Vand

For en storjente du har fått tjukka! Hun har virkelig mistet babypreget sitt! [:o][8D][:D][:D] Syns hun har kjempefint hår! [:D]

Og du: Jeg ELSKET den kjolen hun har på det nederste bildet, typisk meg i mine barns klesstil! [8D]

Hihi takk[:D] den kjolen strikket farmoren hennes og jeg digger den! er litt for sjelden jeg får brukt den syns jeg, sånn iforhold til siden den er virkelig varm![8D]

ORIGINAL: *RubensMamma*

det er ikke vits i for noen av oss med gutter å leggge inn bilde, har klipt han mange gsanger, og tiltider veldi "ofte" for å få litt orden på toppen..... var så tynt.. men nå er det bra[:D] og så blir det mørkere og mørkere.... hm...

selvfølgelig er det vits med gutter! Man ser jo ofte veldig forskjell på babydunhåret og guttekorthåret! [;)] Bare ta Nicklasen til skjønningene som eksempel, der er det jo veldig tydelig forskjell og han er KORThåret! [;)]

Sleng ut bilde da, og uansett er det SÅ moro å se så små de var før[:D]

ÅÅÅåååhh så nydelig det siste bildet var! Jeg ser tydelig forskjell på håret, han er jo MYE mørkere og det ser tykkere ut![:D]

Kjempefine gutter! [:D]

borte

Må si meg enig med Tjukkaaa her.......GORGEOUS BARN

8 mnd.

1. år etter , lue-buste-sveis[:D]

samme året, men uten bustesveis.

og det nyeste bildet jeg har av han nå, er det jeg har under her[:)]
vi har forresten klipt han mange ganger, et par ganger med maskina i sommer......

Emma 1 år, ha ha ha - guttejenta [:D]

Emma 2 år

Men ser årstiden gjør at de herlige krøllene forsvinner her i gården, skylder på lua som har klemt de flate [>:][:@][8D]

Back
Topp