Hårtips

Ida82

Forumet er livet
Dere som har krøller, skikkelig frizz/saueull, på hodet.. Jeg har det.. Og jeg må glatte det for å temme det.. men hva slags hårprodukter bruker dere for å få krøllene fine? Og dere som glatter det, hvilket produkt bruker dere for å få det skikkelig fint og glatt?

har bølgete hår. for å få frem mine krøller (definere dem) bruker jeg kms curlip spray. er veldig fornøyd. man sprayer det i det håndkletørre håret og lar det lufttørke, eller bruker hårføner med diffuser. får veldi fine krøller av den.

biosilk silktherapy er et serum som man kan ha i håret. funker utmerket for å ta bort frizz hos meg.

ORIGINAL: Später

har bølgete hår. for å få frem mine krøller (definere dem) bruker jeg kms curlip spray. er veldig fornøyd. man sprayer det i det håndkletørre håret og lar det lufttørke, eller bruker hårføner med diffuser. får veldi fine krøller av den.

biosilk silktherapy er et serum som man kan ha i håret. funker utmerket for å ta bort frizz hos meg.

Ok, tror du det vil funke på sånn hår jeg beskrev over?

det vet jeg ikke. biosilken er helt fantastisk og mange sverger til den for å få bort frizz. jeg fikk silkemyk hår av den. den andre sprayen er jo for å samle og definere krøllene, så er verdt et forsøk. men jeg er ikke frisør. anbefaler deg å dra til en frisør og få anbefalt produkter der. da kan de se på håret ditt og tilpasse produktene deretter.

og det er curlUp spray, ikke curlIp som jeg skrev over :-P

Back
Topp