Hårtips anbefalinger

MammaenTilMina

Gift med forumet
Har så lyst til å klippe meg eller gjøre noe med håret...

noen som har tips??

Jeg har rart uttrykk og Mina gjesper :P
Men dere ser da hvordan håret er... Litt nedenfor skuldrene og oppklipt litt[;)]

helt gutte kort tror jeg hadde vært skikkeli tøfft på deg!![:D]
neiiida.. hehe.. aner ikke.. lite kreativ på hår-fronten selv[8D][8D]

ORIGINAL: ninner

Hehe =P

Jeg har litt lyst på sånn skå bob, som er litt lengere foran... Men jeg er så usikker [8D]

Jeg har så lyst på bob (eller hva det nå heter) [;)]
Ganske kort klipp, å så er det klippet høyere i bakhode, og skrår nedover fremme [:D] (ja ikke verden beste forklaring)

(som svar p
ORIGINAL: gullemitt09

Jeg har så lyst på bob (eller hva det nå heter) [;)]
Ganske kort klipp, å så er det klippet høyere i bakhode, og skrår nedover fremme [:D] (ja ikke verden beste forklaring)

er det jeg har lyst på også [;)]

sånn

ORIGINAL: Marlene89

Hehe =P

Jeg har litt lyst på sånn skå bob, som er litt lengere foran... Men jeg er så usikker [8D]

Tror jeg du hadde passet veldig bra i med tanke på ansiktsformen din .Og det er enkel og grie frisyre som ka nhenge og slenge om man ikke gidder gjöre noe med det en dag, og så kan man rufse det til om man skal fiffe seg opp litt. Og holder man boben lang nok i front kan man tilogmed få dyttet den bak öret om det skulle bli et önske.

Jaaaa, det er såååå fint [:D]
Så du hadde skrevet det rett over meg [;)] Hihi....

jeg har hadd håret mitt nesten slikt som deg å sist jeg var hos frisøren så klippet hun bob =) kort bake å passe langt fremme=)

ORIGINAL: Baby Rickardsson

ORIGINAL: Marlene89

Hehe =P

Tror jeg du hadde passet veldig bra i med tanke på ansiktsformen din .Og det er enkel og grie frisyre som ka nhenge og slenge om man ikke gidder gjöre noe med det en dag, og så kan man rufse det til om man skal fiffe seg opp litt. Og holder man boben lang nok i front kan man tilogmed få dyttet den bak öret om det skulle bli et önske.

Jeg hadde en lignene frisyre før, og da var jeg veldig fornøyd :-) Og Med tanke på at vi nærmer oss sommeren, så hadde det vært deilig med en lettstelt og kort frisyre :)  + at jeg mister så mye hår nå som jeg ammer, hehe :-)

Jeg fikk sånn bob når jeg var hos frisøren i forrige uke og er veldig fornøyd. Det er også veldig in ifølge en artikkel jeg fant på kvinneguiden om hårmoter for 2010.

da blir det nok bob[:D][:D][:D]

jeg klipte en slags bob sist:

Du kler helt sikkert bob Marlene! Go for it! Forandring fryder!!! [:D]

Kjempefin på håre lille iskaffe *misunnelig*

ORIGINAL: lille iskaffe

jeg klipte en slags bob sist:

Så fin du var =)=)=)

Sendt melding til venninnen min nå og spurt om hun vil klippe bob på meg, hehe :)

ORIGINAL: mammamilla

Tror du hadde kledd bob veldig godt jeg [:D][:D]

Det blir nok bob[:D]

Back
Topp